مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

کانون‌های فرهنگی تربیتی پایگاهی مهم در بارورسازی و کشف توانمندی‌های دانش‌آموزان مدارس هستند

فیروزکوه ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با حضور در کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی، کانون‌های فرهنگی تربیتی را پایگاهی مهم در بارورسازی و کشف توانمندی‌های دانش‌آموزان مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی تربیتی پایگاهی مهم در بارورسازی و کشف توانمندی‌های دانش‌آموزان مدارس هستند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه در این دیدار طیبه پرچ، مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی گزارشی از وضعیت عملکرد و امور جاری کانون، عملکرد کانون در نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان و سازماندهی نیروها در طرح اوقات فراغت ارائه داد.

فاطمه سیر با قدردانی از زحمات حوزه معاونت پرورشی در برگزاری جلسات توجیهی و برنامه‌ریزی اوقات فراغت پایگاه‌های تابستانی شهرستان و همچنین تمجید از تلاش‌های مدیر و فرهنگیان شاغل در کانون شهید بهشتی گفت: کانون‌های فرهنگی تربیتی پایگاهی مهم در بارورسازی و کشف توانمندی‌های دانش‌آموزان مدارس هستند. وجود این مراکز برای دانش‌آموزان نیازی انکارناپذیر در تقویت بنیان هویت فرهنگی، دینی و ملی و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌ها و زمینه ارتباط صمیمی و معاشرت سازنده اجتماعی دانش‌آموزان و همچنین بازویی توانمند برای فعالیت‌های آموزشی است.

سیر با اشاره به پیش‌رو بودن تابستان و لزوم اهتمام جدی به بازه طلایی سه ماهه تابستان در شرایط جدید آموزش یادآور شد: اوقات فراغت نقش بسزایی در پرورش و رشد ابعاد مختلف شخصیت دانش‌آموزان و شناسایی، هدایت و شکوفایی استعدادها و ابعاد شخصیتی آنان دارد. لازم است با برنامه‌ریزی دقیق منطبق بر ساحتهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در غنی‌سازی هرچه بیشتر پایگاه‌های اوقات فراغت کانون و مدارس شهرستان کوشا باشیم.

مدیر آموزش و پرورش در این نشست همچنین در مورد ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغات در فضای مجازی، اهمیت بهره‌گیری از تجارب فرهنگیان صاحب‌نظر، توجه به نیازها و علایق دانش‌آموزان و میزان شهریه کلاسها تجارب و نکات مدنظر خود را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار