برنامه‌ریزی برای ساماندهی انشعابات آب در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس کل دادگستری اردبیل ازبرنامه‌ریزی برای مقابله با انشعابات غیر مجاز آب در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای ساماندهی انشعابات آب در اردبیل

حجت الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری اردبیل در جلسه تعاملی و مشورتی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای ساماندهی انشعابات اظهار کرد: مقابله با انشعابات غیرمجاز آب در دستور کار قرار دارد.

وی از آمادگی دستگاه قضائی استان برای هماهنگی، تعامل و هم افزایی در ارائه خدمت به خبر داد و گفت: مسلماً پیوست‌های قضائی در پروژه‌ها و پیمان‌های آب و فاضلاب از بهترین راهکارهای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات در این حوزه است.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: با توجه به اینکه صیانت از منابع طبیعی و خدادادی همیشه حرف اول را می‌زند بنابراین تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه اقدامات عملی انجام یابد.

کثیرلو با تقدیر از زحمات مسئولان و کارکنان آب و فاضلاب استان گفت: آب در متون اسلامی، جایگاه رفیعی دارد و درباره این اکسیر زندگی، سخن بسیار و آثار و احکام و آداب بی‌شمار آمده است و آب، موهبتی الهی است که کمتر نعمتی با آن برابری و همسانی می‌کند و با توجه به آموزه‌های متعدد دین مبین اسلام، ضرورت برنامه ریزی جهت مصرف بهینه آن بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار