مدیرکل آموزش و پرورش در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان دانش ‌آموزی استان همدان گفت:

اردوگاه‌های استان با هدف خدمت‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان تجهیز و راه‌اندازی می‌شوند

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت اردوگاه‌های استان با هدف خدمت‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان تجهیز و راه‌اندازی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه‌های استان با هدف خدمت‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان تجهیز و راه‌اندازی می‌شوند

نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان دانش ‌آموزی استان همدان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی اداره کل، رییس سازمان دانش آموزی استان و کارشناسان شهرستان ها، مناطق و نواحی در محل اردوگاه گنجنامه برگزار شد.

در این نشست که با محوریت برنامه های سازمان دانش آموزی و در جهت هماهنگی های بیشتر با کارشناسان استان در سازمان دانش آموزی برگزار شد، محمود نقوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از مدیر سازمان دانش آموزی استان و کارشناسان زحمتکش شهرستان ها و مناطق در مورد اهمیت جایگاه تربیتی اردوهای دانش آموزی و استفاده بهینه از اردوگاه ها گفت: در سالهای گذشته نسبت به اردوگاه های استان بی توجهی شده و در شرایط فعلی نیاز به تعمیر، تجهیز و راه اندازی اردوگاه ها داریم و بنده و همکاران با برنامه ریزی های دقیق و مستمر و صرف هزینه های مورد نظر قطعا وضعیت اردوگاه ها را سامان خواهیم داد و شرایط مناسبی را جهت استفاده فرهنگیان و دانش آموزان از این اردوگاه ها فراهم خواهیم ساخت.

نقوی در خصوص ظرفیت آموزشی اردوها گفت: اردو فرصت مناسبی برای تربیت و آموزش دانش آموزان است و با برنامه ریزی مناسب می توان آموزش های باکیفیت در راستای هویت بخشی به دانش آموزان انجام داد.

نقوی ادامه داد: کسب مهارت های دینی، اخلاقی و ملی در قالب برنامه ریزی های مدون و با استفاده از مدرسان توانمند می تواند نتایج مثبت و قابل توجهی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: جهت رفاه حال فرهنگیان گرامی، استفاده رایگان فرهنگیان همراه با خانواده از فضای اردوگاه کیوارستان و گنجنامه در دستور کار قرار گرفته است و همچنین میهمانی های خانوادگی تا 150 نفر بصورت نیم بها در این اردوگاه ها انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار