قاسم بیانی:

سازمان دانش‌آموزی، پایگاه مهارت‌آموزی برای رساندن دانش‌آموزان به مرز خودکفایی است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴، سازمان دانش‌آموزی را، پایگاه مهارت‌آموزی برای رساندن دانش‌آموزان به مرز خودکفایی دانست و از تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی برای بهبود وضعیت سازه‌ای ساختار سازمان دانش‌آموزی و روابط عمومی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۸۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، پایگاه مهارت‌آموزی برای رساندن دانش‌آموزان به مرز خودکفایی است

در جلسه شورای معاونین، از کارشناسی روابط عمومی منطقه ۱۴ به پاس تلاش های این واحد در حوزه فعالیت های روابط عمومی و از مدیر سازمان دانش آموزی منطقه به پاس فعالیت های سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا منطقه، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

قاسم بیانی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴، در خصوص اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی، چشم بینا و هوشیار در توسعه ارتباطی در سازمان است که با هم فکری هوشمندانه و هدفمند، توأم با صداقت و امانتداری، ضمن حفظ مصالح اداره مربوطه و منافع همکاران خویش، در جهت انجام این امر خطیر و عظیم، تلاش ساعی و وافر می نماید.

بیانی، سازمان دانش آموزی را پایگاه مهارت آموزی برای رساندن دانش آموزان به مرز خودکفایی دانست و از تربیت اقتصادی دانش آموزان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی به جهت بهبود وضعیت سازه ای ساختار سازمان دانش آموزی و روابط عمومی سخن گفت.

وی گفت: سازمان دانش آموزی به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، علمی و اجتماعی دانش آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آنها در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری و ورزشی با مقررات خاص تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد. که رسالت اصلی سازمان دانش آموزی، آماده سازی دانش آموزان برای حضور فعال و اثر بخش در جامعه است.

بیانی افزود: در این راستا، در سند تحول بنیادین، برای تعلیم و تربیت، شش ساحت در نظر گرفته شده است که یکی از آنها تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است و وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی ارتقای این ساحت است.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ گفت: سازمان دانش آموزی ضمن پاسداشت ارزش‌ های اسلامی، توانسته نقش زیادی را در فعالیت‌های تربیتی با مجلس دانش‌آموزی، مجمع اعضا و مربیان پیشتاز، خبرگزاری پانا و تشکل پیشتازان، با تحقق اهداف سند تحول بنیادین انجام دهد. به همین منظور آموزش و پرورش با توجه به فعالیت‌ های اثرگذار سازمان دانش‌آموزی؛ به ویژه در مو‌ضوعات تربیتی و خبرگزاری پانا، نهایت همکاری و تسهیل گری را با روابط عمومی در خصوص فعالیت‌های رسانه ای در بر خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار