امام جمعه شهرستان پردیس:

ساخت و سازها و مجوزها باید دقیق، مهندسی و منطقی صورت گیرد

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به حادثه تأسفبار جان‌باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در اثر فرو‌ریختن یک ساختمان در آبادان و تسلیت به مردم صبور آبادان و خوزستان گفت ساخت و سازها، نظارت‌ها و مجوزها باید دقیق، مهندسی و سختگیرانه و منطقی صورت بگیرد تا شاهد اینگونه اتفاقات تلخ نباشیم.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت و سازها و مجوزها باید دقیق، مهندسی و منطقی صورت گیرد

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی با بیان اینکه متأسفانه در برخی مواقع ردوبدل شدن رشوه و مزه شیرین اما بدعاقبت آن، باعث می‌شود همه مسائل فنی و مهندسی که باید رعایت بشود، زیر پا گذاشته شود، تصریح کرد: مسئولان ذی‌ربط مانند شهرداران و بخشداران و دهیاران لازم است تا به صورت جدی این مسائل را رصد کنند و قوه قضائیه نیز با ترک فعل اینگونه افراد باشدت بیشتری برخورد کنند.

وی ادامه داد: مسئولان استان خوزستان و دستگاه‌های ذیربط در سطح ملی، بخصوص دولت و قوه قضاییه لازم است تا با عوامل مختلف این کم‌کاری‌های فاجعه‌بار اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و مدیرانی که با سهل‌انگاری و ترک فعل خود، موجب این حادثه تلخ شده‌اند برخورد قانونی و قاطعانه کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: اجرای سیره معیشتی و سیاسی و اقتصادی امام صادق(ع) راه نجات کشور است؛ رفتار سیاسی امام صادق(ع) را می‌توان روش تحلیل محاسباتی دانست. یعنی امام صادق(ع) در عین توکل و تجربه، امر محاسبه راهبردیذاستراتژیک در سیاست‌ورزی را دقیقا عمل و با برآورد هزینه‌ها و فایده‌ها، تصمیماتی درست، منطقی، محکم و قوى اتخاذ می کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به این موضوع که ردپای این الگوی سیاست‌ورزی را می‌توان در سیره امامان انقلاب به خوبی مشاهده کرد، افزود: به‌رغم چالش‌هاى چهل ساله جمهورى اسلامى ایران با غرب، رهبر معظم انقلاب، در محاسبات خویش هیچ‌گاه به سمت شروع یک جنگ گام برنداشتند و تله‌هایى را که به بهانه وارد کردن ایران به جنگ‌هاى ناخواسته ایجادشده است، دور زدند.

وی ادامه داد: «گتبدیل کردن ایران از کشورى وابسته، به قدرتى منطقه‌اى و ایجاد قدرت بازدارندگى در مقابل بزرگ‌ترین قدرت نظامى اقتصادى جهان، به‌رغم نامتوازن بودن منابع انسانى و اقتصادى، از بدایع محاسباتى آیت‌الله خامنه ‌اى(دام ‌ظله) در دوران رهبرى است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها گفت: در روزهای گذشته دو حادثه مهم در صدر اخبار قرار گرفت که یکی حمله موشکی به دمشق (زینبیه) و دیگری ترور ناجوانمردانه سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی بود؛ پاسخ متقابل ایران قطعی و حتمی است و اندک تسامحی در انتقام، صورت نخواهد پذیرفت. آنچه هست اجرای این پاسخ مهم در زمان و مکان مناسب است و آن‌ روز نزدیک است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به سفر نماینده ریاست جمهور به شهرستان پردیس اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رییس جمهور از بومهن و مسکن مهر و خرمدشت بازدید کرده و تمام مسائل شهرستان توسط فرماندار به وی انتقال داده شد. امیدواریم مسئولان برای رفع مشکلات و موانع شهرستان هرچه سریعتر اقدامات اساسی را انجام دهند.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار