فرماندار ملارد:

از مطالبات به حق مردم ملارد افزایش سرانه‌های آموزشی، ورزشی و درمانی است

ملارد(پانا)- فرماندار ملارد در حاشیه بازدید وزیر جهادکشاورزی از این شهرستان گفت از مطالبات به حق مردم ملارد افزایش سرانه‌های آموزشی، ورزشی و درمانی است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
از مطالبات به حق مردم ملارد افزایش سرانه‌های آموزشی، ورزشی و درمانی است

جابر کریمی، فرماندار ملارد در حاشیه بازدید امروز وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان ملارد گفت: با توجه به اینکه عمده جمعیت شهرستان ملارد را جمعیت کارگری تشکیل می‌دهد، احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در این شهرستان از ضروریات است تا بخشی از هزینه‌های قشر کاری ساکن در این منطقه کاهش یابد، برای ساخت این پروژه نیازمند اعتبارات استانی و ملی هستیم.

وی ادامه داد: شهرستان ملارد با توجه به جمعیتی بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر از لحاظ سرانه‌های آموزشی و ورزشی دارای کمبود است و ارتقاء این سرانه‌ها از مطالبات به حق مردم شریف شهرستان است که نیاز به اعتبارات ملی و استانی دارد تا بتوانیم بخشی از این سرانه‌ها را افزایش دهیم.

کریمی افزود: لزوم تخصیص اعتبار ویژه برای ارتقاء سرانه‌های انتظامی و امنیتی یکی دیگر از موارد اساسی و مهم است که در حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در این شهرستان مطرح و درخواست می‌کنیم.

اعطاء بسته های حمایتی و تشویقی جهت احیای بافت فرسوده به ویژه در حوزه مرکزی ملارد، استفاده کشاورزان ملاردی از حقابه سد کرج، تامین نهادهای دامی مورد نیاز دامداران و اعطای تسهیلات کم‌بهره سرمایه در گردش برای صنعتگران و تولید کنندگان این شهرستان نیز از دیگر موضوعات مورد تأکید در جریان این سفر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار