میثاق‌نامه دانش‌آموزان با شهدای گمنام تشییع و تدفین شده در اردوگاه شهیدباهنر

تهران (پانا) - دانش‌آموزان با شهدای گمنام تشییع و تدفین شده در اردوگاه شهیدباهنر میثاق‌ بستند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
میثاق‌نامه دانش‌آموزان با شهدای گمنام تشییع و تدفین شده در اردوگاه شهیدباهنر

متن میثاق نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

*من المومنین رجال صدقو ما عاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا*

نظام مقدس جمهوری اسلامی این واقعه شگرف و بزرگ اجتماعی سیاسی تاریخ معاصر معادلات همه کنشگران عرصه سیاست را به هم ریخت و آغازگر دوران جدیدی در زندگی بشر شد.

تفکر توحیدی رهبری و زعامت دینی و همراهی توده های مختلف مردم از مهمترین ویژگی های این انقلاب است.

از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب تا امروز که این نهال نوپا به درختی تناور و تنومند و پرثمر تبدیل گشته است دشمنان و بدخواهانِ آن، با روش های گوناگون تلاش کرده اند به آن ضربه بزنند و ریشه آن را بخشکانند اما به مدد عناصر شکل دهنده این انقلاب نقشه های دشمنان همواره نقش بر آب گردیده است.

در این میان حضور و همراهی مردم در صحنه های حساس و مهم و حیاتی بسیار بسیار بارز بوده است.

تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید سرافراز و گلگون کفن در سال های دفاع مقدس بیانگر این مدعاست و نقش ویژه دانش آموزانِ ایثارگر و شهید در مراحل مختلف انقلاب، نمایان بوده است.

چه بسیار دانش آموزانی که سنگر علم آموزی را به مقصد سنگر دفاع از ایران عزیز ترک گفتند و با تقدیم جان خود عزم راسخ خود را در دفاع از اعتقادات خود و مبانی بنیادین توحیدی انقلاب نشان دادند. ۳۶ هزار لاله شهید دانش آموز سند زرین و گواه این حقیقت است.

این همراهی مردم در برهه‌های حساس دیگر نیز اتفاق افتاده است و امروز پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی کلید واژه جبهه مقاومت رمز مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم جهانی است.

باید به این نکته اشاره کرد مسئولین و دست اندرکاران نظام، نقش بسیار مهم و انکار ناپذیری در برآورده کردن نیازهای مردم در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی دارند و تلاش ها می بایست برای رفع نقائص موجود صد چندان گردد.

امروز ما دانش آموزان میراث دار نسلی پر افتخار و دلیر هستیم و همچون آنان در پاسداری از اصول تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام پای کار ایستاده ایم.

پیوند ما با شهدا پیوندی ناگسستنی است و بصیرت و روزگار شناسی ما برای همه مردم دنیا اثبات شده است.

ای شهدا با شما پیمان می بندیم تا چون شما پای ولایت بایستیم و سربازان خوبی برای رهبر عزیزتر از جانمان باشیم و با آماده کردن خود برای جهاد علمی و اجتماعی پرچم افتخار را بر قله های دنیا بنشانیم.

درود خدا بر همه مدافعان حریم عزت افتخار و ولایت

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار