جابجائی بیش از ۲۵۱ هزار مسافر در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از جابجایی بیش از ۲۵۱ هزار نفر مسافر در سطح این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جابجائی بیش از ۲۵۱ هزار مسافر در استان اردبیل

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل با اعلام این خبر افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۴۵ هزار مورد سفر انجام شده است.

وی در جریان بازدید از پایانه مسافربری شهرستان نمین گفت: از این تعداد مسافر ۱۲۷ هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۱۸ هزار نفر با مینی بوس و ۱۰۶ هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری در ۲ ماه گذشته جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت شرکت‌های مسافری، بیان کرد: ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل درحال فعالیت است.

شیرین زاده همچنین از فعالیت هزار و ۲۳۱ دستگاه ناوگان مسافری در این استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار