رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش در آیین بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری پانا عنوان کرد:

خبرگزاری پانا مکمل و بازوی اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش است

یاسوج (پانا) - رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آیین بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری پانا عنوان کرد خبرگزاری پانا مکمل و بازوی روابط عمومی آموزش و پرورش است و می تواند عملکرد و فعالیت های آموزش و پرورش را در سطح وسیعی از جامعه انتشار دهد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا مکمل و بازوی اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش است

سید ولی موسوی در این آیین که با حضور مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، و رئیس مجامع مربیان پیشتاز در دفتر خبرگزاری پانا برگزار شد اظهار کرد: خبرگزاری پانا فضایی صمیمی، امن و به دور از حاشیه را برای دانش‌آموزان فراهم کرده تا در اوقات فراغت خود به پرورش استعدادهایشان بپردازند و از این طریق وارد جامعه شوند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان یکی از مهم ترین رسالت های خبرنگاران را امیدبخشی بیان کرد و افزود: خبرنگار باید صادق باشد و وقایع را آن‌گونه که است روایت کند.

وی گفت: خبرنگاری در کنار تحصیل باید شرایطی را ایجاد کند که دانش آموزان جایگاه هویت اجتماعی خود را پیدا کنند و این سبک زندگی برای دانش آموزان موفقیت زیادی را در مسئولیت پذیری آنان خواهد داشت.

موسوی افزود: این خبرگزاری به دلیل جامعه هدف گسترده و ارتباط مستقیمی که با دانش آموزان، فرهنگیان و خانوادهای آنها دارد نسبت به سایر رسانه ها از ظرفیت و پتانسیل بالاتری برای تاثیر گذاری در اجتماع نیز برخوردار است.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان توسعه زیرساخت های خبرگزاری پانا را عامل رشد آن دانست و افزود: ما وظیفه داریم که از استعدادهای دانش آموزان خبرنگار حمایت کنیم.

پانا نقش عمده‌ای در کشف استعداد بسیاری از خبرنگاران در کشور داشته است

مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز ضمن تبریک سالگرد خبرگزای پانا به دانش آموزان خبرنگار عضو این خبرگزاری در سراسر استان اظهار کرد: خبرگزاری پانا به عنوان تنها رسانه دانش‌‎آموزی در جهان با هدف تربیت خبرنگار دانش آموز و مشارکت دادن به آنها در امر خبررسانی و اطلاع رسانی در سال 1381 راه اندازی شد.

سید نظام مرادی با بیان اینکه این خبرگزاری نقش عمده‌ای در کشف استعداد بسیاری از خبرنگاران در کشور داشته است، گفت: هم اکنون 1000 دانش آموز در استان عضو این خبرگزاری هستند.

وی گفت: در برنامه های خود قصد داریم با ایجاد کلاس های آموزشی حرفه‌ای، خبرنگاران علاقه مند خبرگزاری پانا را ارتقا دهیم تا خبرنگارانی حرفه ای را وارد این عرصه کنیم.

خبرگزاری پانا دانش آموز خبرنگار همسو با سند تحول بنیادین آموز ش و پرورش تربیت می کند

در ادامه مسئول خبرگزاری پانا در استان گفت: خبرگزاری پانا می کوشد تا یک دانش آموز تمام ساحتی همسو با معیارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنید.

صمد احسانی افزود: این خبرگزاری در سال گذشته برای 720 نفر از دانش آموز خبرنگار دورهای آموزشی خبرنویسی، مصاحبه و گزارش نویسی را برگزار کرد.

در پایان این مراسم از فعالان خبرگزاری پانا با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد .

دانش‌آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار