گزارش عملکرد ستاد ممیزی ششم املاک شهر تهران تشریح شد

تهران (پانا) - جلسه گزارش عملکرد ستاد ممیزی ششم املاک شهر تهران با حضور علیرضا زاکانی و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد

کد مطلب: ۱۲۸۲۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
گزارش عملکرد ستاد ممیزی ششم املاک شهر تهران تشریح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران ، جلسه گزارش عملکرد ستاد ممیزی ششم املاک شهر تهران عصر با حضور شهردار تهران و تعدادی از مدیران شهری در حوزه مالی و اقتصاد شهری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه تقویم ممیزی مرحله ششم املاک شهر تهران، فرایند کار ممیزی و چرخه کار در دفاتر خدمات الکترونیک شهر تشریح شد.

معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، وزارت ارتباطات و فناوری، اتحادیه‌های صنفی، سازمان ثبت اسناد کشور از جمله ذی‌نفعان درون سازی و برون سازی طرح ممیزی املاک شهر تهران هستند.

برون سپاری عملیات برداشت میدانی به دفاتر خدمات الکترونیک، ممیزی املاک به صورت برخط، قابلیت مشاهده برخط اطلاعات ممیزی، بهره برداری از اطلاعات تأیید شده بعد از ۲۳ روز کاری، احراز هویت ممیزین با QRکد، پیش بینی اجرای طرح در یک دوره ۲ ساله و تفویض اختیار انعقاد قرار داد طرح ممیزی به مناطق در سال ۱۴۰۰ از جمله اقدام‌های متفاوتی است که در طرح ممیزی ششم نسبت به ممیزی پنجم اعمال شده است.

در ادامه جلسه عملکرد ستاد ممیزی ششم املاک شهر تهران، در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی انجام شده در حوزه ممیزی املاک، ساختار و ارکان ممیزی املاک شهر تهران، کمیته ممیزی املاک مناطق، تعداد فرم‌های مناطق ۲۲ گانه پایتخت، پهنه بندی مناطق در طرح ممیزی و براورد زمان انجام کار بر اساس ظرفیت‌های موجود گزارش‌هایی ارائه شد.

تا کنون در شهر تهران ۵ دوره ممیزی در بازه زمانی ممیزی مرحله اول در سال ۱۳۴۸، ممیزی مرحله دوم در سال ۱۳۵۲، ممیزی مرحله سوم در سال ۱۳۶۷، ممیزی مرحله چهارم در سال ۱۳۷۵-۱۳۸۰ و ممیزی مرحله پنجم در سال ۱۳۸۷-۱۳۹۰ انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار