آزادسازی خرمشهر، حماسه ای عظیم و ماندگار

اردبیل(پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: حماسه عظیم و ماندگار آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول وحدت، همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح و حضور حماسی ملت غیور ایران در حراست از میهن اسلامی بود.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آزادسازی خرمشهر، حماسه ای عظیم و ماندگار

آیت الله سید حسن عاملی ،نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در رژه مشترک نیروهای مسلح در سپاه حضرت عباس (ع) استان اظهار کرد: حماسه عظیم و ماندگار آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول وحدت، همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح، حضور حماسی ملت غیور ایران در حراست از میهن اسلامی، پیروزی در تقابل اراده‌ها و به ثمر نشستن وعده الهی است.

وی با تاکید بر این‌که ۲۲۰ هزار شهید و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور ثمره جنایت‌های آمریکا است، افزود: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با ما کینه دارد، چراکه همواره منافع این کشور بعد از انقلاب در منطقه در معرض خطر بوده و در طول ۴ دهه گذشته به‌واسطه تحریم‌های ظالمانه به‌ویژه در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و اقتصادی، خباثت خود را بیش از پیش آشکار ساخته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: کنگره آمریکا و پارلمان اروپا باید از اقدامات و حمایت‌های مالی خود از تروریست‌ها، شرمسار و سرافکنده باشند.

عاملی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس در حالی که ما حتی از امکانات اولیه جهت مقابله با نیروهای دشمن برخوردار نبودیم، توانستیم با دست خالی در مقابل کل دنیا ایستادگی کنیم و فشارهای ناجوانمردانه ۸ ساله نیز نتوانست ملت ایران را به زانو دربیارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار