عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

وحدت و همدلی کلیدواژه موفقیت برای خدمت به مردم

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت وحدت و همدلی کلید واژه موفقیت و پیروزی است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
وحدت و همدلی کلیدواژه موفقیت برای خدمت به مردم

محمد آخوندی در جریان برگزاری شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: سوم خرداد رو عزت و شرف و ایثار است، روزی که نقش مهم و تاثیرگذاری در استواری و ثبات نظام جمهوری اسلامی و تغییر در وضعیت و سرنوشت دفاع مقدس داشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: ملت شهید پرور ایران در سی و چهار روز دفاع و نوزده ماه مقاومت برای بازگرداندن پاره تن خود به میهن اسلامی، یکپارچه سپر شدند و تمام قد ایستادند تا به اذن الهی طعم شکست و خواری را به متجاوزان و ظالمان بچشانند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: امروز بعد از گذشت 40 سال از این رویداد بزرگ، ایران اسلامی با زعامت رهبر معظم انقلاب بر فراز قله افتخار ایستاده و مقاوم‌تر از گذشته در حال هموارسازی مسیر برای ظهور است.

آخوندی گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که پیوند خورده با نام و یاد شهیدان گرانقدر است را می‌بایست گرامی‌داشت و بر این نکته تاکید کرد که همچنان در سنگر مبارزه قرار داریم. شاید میدان مبارزه تغییر کرده باشد اما جبهه همان جبهه است و دشمن کینه توزتر از گذشته به دنبال ضربه زدن به این مردم و انقلاب است. در این مسیر ما به عنوان نمایندگان مردم شریف تهران در شورای اسلامی شهر که امانتی خطیر بر عهده گرفته‌ایم وظیفه داریم که فارغ از هرگونه اختلاف و دسته‌بندی راه را برای خدمت رسانی به مردم هموار کنیم.

وی تاکید کرد: یک راه بیشتر در پیش روی ما قرار ندارد، جز وحدت و همدلی که کلید واژه موفقیت و پیروزی را می توان در این مسیر یافت. یقینا دسته بندی، گروه بندی، اختلاف و توجه به حواشی سد بزرگ در راه خدمت رسانی به مردم خواهد بود. مردمی که با امید به فردایی بهتر به نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر اعتماد کردند و خواستار دریافت خدمات در خور و شایسته هستند.

آخوندی خاطرنشان کرد: ما خرمشهرهای بسیاری در پیش روی داریم که برای فتح خاکریزها در آنها باید نگاهمان را از دایره مسائل شخصی و گروهی فراتر برده و به افق‌های بلندی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف شده است، بنگریم. راه بسیار است و زمان اندک و نباید فراموش کنیم زمان به سرعت در حال گذار است و هر نوع پرداختن به حواشی در شرایط کنونی برای انقلاب ثمره ای به همراه نخواهد داشت و خدمت به مردم را دچار اختلال خواهد کرد.

وی گفت: چهل سال پیش مردم و مسئولین لباس رزم به تن کردند و با چنگ و دندان خرمشهر را به ایران عزیز بازگرداندند؛ امروز نیز باید لباس رزم به تن کرد چرا که همزمان با قوی تر شدن ما، دشمنی ها با مردم و انقلاب مدرن تر، پیچیده تر و گستاخانه تر شده و این وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مردم به این جریان اعتماد کرده‌اند و ما نباید با رفتار و گفتار خود خدشه‌ای به این اعتماد وارد کنیم. باید مسیر را به گونه‌ای بپیماییم که چیزی جز خدمت نصیب مردم نشود در غیر این صورت ما بازنده بزرگ تاریخ خواهیم بود و این موضوع در برگ برگ تاریخ ثبت خواهد شد که ما چگونه فرصت خدمت‌رسانی به مردم را از دست داده‌ایم. ما در شورای اسلامی شهر تهران ان شاالله در مسیر آزادی خرمشهرهای دیگر، با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، راه امام راحل را تا پای جان و با مشق ایثار و شهادت، خواهیم پیمود چرا که راهی جز این در پیش روی ما قرار ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار