درخشش جمعی از فرهنگیان نیشابوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز خراسان‌رضوی

نیشابور (پانا) - جمعی از فرهنگیان شهرستان نیشابور، در هفدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان خراسان‌رضوی حائز رتبه شده و خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش جمعی از فرهنگیان نیشابوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز خراسان‌رضوی

علیرضا کلیدری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور به پانا گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، قرآن ضامن بقای جمهوری اسلامی و همه چیز ماست. خوشا به حال ملت ما اگر قرآن و عترت را با هم داشته باشند و مانیز خداوند را شاکریم که نیشابور مستعد پیشرفت در زمینه قرآن، عترت و نماز است.

وی افزود: این مسابقات در هشت رشته قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ کل، حفظ ١٠ جزء، روش تدریس احکام، نهج البلاغه، آموزش و ترویج حفظ ٣٠ جزء و تبلیغ و ترویج مهدویت برگزار شد.

کلیدری اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، ١٢ فرهنگی از نفرات برتر شهرستان نیشابور به مرحله استانی راه یافته که ۵ نفر حائز رتبه های اول تا سوم در سطح استان شدند.

علیرضا کلیدری، خاطرنشان کرد: خرسندیم که در هفدهمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان، بیشترین رتبه را جامعه فرهنگی نیشابور دریافت کرده است.

در پایان معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور از کارشناس مسئول امور تربیتی، کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان نیشابور و تمامی فرهنگیان که حائز رتبه شده و برای نیشابور افتخار آفریدند، تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار