واکنش مهدوی‌کیا به تغییرات تیم ملی امید

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ترکیب این تیم گفت توافقاتی (با سرمربی‌ها درخصوص بازیکنان مدنظر) صورت گرفته بود که عملی نشد و بر این اساس در فهرست نفرات اعزامی تغییراتی را اعمال کردیم.

کد مطلب: ۱۲۸۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مهدوی‌کیا به تغییرات تیم ملی امید

مهدی مهدوی‌کیا قبل از اعزام تیم تحت هدایتش به اردوی تدارکاتی عراق و در واکنش به تغییرات جدید در فهرست تیم فوتبال امید ایران گفت: با توجه به اینکه دروازه‌بانانی که مدنظرمان بودند را در اختیار تیم امید قرار ندادند، نفرات دیگر را جایگزین کردیم زیرا می‌خواستیم قبل از بازی‌های رسمی و در دیدارهای دوستانه، بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داده و عملکرد آنها را بررسی کنیم.

وی در مورد شرایط تیم افزود: اگر بخواهیم واقع‌بینانه به موضوع نگاه کنیم، باید اعتراف کنم که از بعد مالی و مسایلی از این قبیل،‌ از حریفان‌مان خیلی عقب‌ هستیم. در حال حاضر اولویت جای دیگر و چیز دیگری است اما با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنیم. با توجه به اینکه من و کادر فنی به این بازیکنان اعتقاد ویژه‌ای داریم، امیدوارم با دست پر از مسابقات آسیایی بازگردیم. تیم جوانی را به این مسابقات اعزام می‌کنیم که در حال حاضر از تیم‌های دیگر جوان‌تر است و من به آینده این تیم و بازیکنانم امیدوارم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در خصوص شایعاتی مبنی بر پیوستن به پرسپولیس، افزود: من به تیم امید تعهد و علاقه دارم. کم و کسری‌هایی داشتیم اما به کاری که می‌کنم اعتقاد دارم. در کل آدمی نیستم که کاری را نیمه تمام رها کنم و در تیم امید نیز همین روند را ادامه می‌دهم. امیدوارم شرایط بهتر شود و بتوانیم به هدفمان برسیم. تیم ما تیم جوان است و از نظر امکانات و بازی تدارکاتی خیلی عقب هستیم اما باز هم تکرار می‌کنم این جوانان استحقاق این را دارند که کارهای بزرگ انجام دهند و ما هم در کنارشان هستیم.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه تا چه میزان به صعود این تیم امیدوار است، گفت: خیلی به این بازیکنان امیدوارم و با تمام توان می‌رویم تا نتایج خوبی رقم بزنیم. البته یکسری مشکلات داریم که باید حل شود. بیشتر بازیکنان ما در لیگ بازی نمی‌کنند و به همین دلیل در شرایط بازی نیستند و از نظر بدنی مشکل دارند.

او در مورد تغییرات جدید در ترکیب تیم امید ایران و اعزام نفرات به رقابت‌های پیش رو گفت: توافقاتی صورت گرفته بود که انجام نشد، در تماس تلفنی در این خصوص صحبت کردیم و برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. به هر حال این شرایط وجود دارد و ما هم بلافاصله تغییرات را اعمال کردیم. امروز راهی عراق می‌شویم و روز سه‌شنبه و جمعه دو بازی با تیم امید عراق داریم و بعد از آن هم راهی تاشکند می‌شویم تا در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به میدان برویم.

در فهرست اولیه تیم فوتبال امید ایران،‌ نام‌های سینا سعیدی‌فر و علیرضا رضایی دو دروازه‌بان استقلال دیده می‌شد اما فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با توجه به اینکه برای دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فقط سید حسین حسینی را در اختیار دارد، با رفتن دو دروازه‌بانش به اردوی تیم فوتبال امید ایران مخالفت کرد.

مهدوی‌کیا نیز در واکنش به تصمیم کادرفنی استقلال، تصمیم گرفت تا سعیدی‌فر و رضایی را از فهرست حذف و رضا کاخ ساز و پارسا جعفری، دروازه‌بان پیکان و ذوب آهن را جایگزین آنها کند.تیم فوتبال استقلال که قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرده، در حال حاضر با ۶۴ امتیاز و بدون شکست است و به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی قصد ندارد در دو هفته پایانی ریسک کرده و رکورد استثنایی خود را در معرض خطر قرار دهد.

رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از یازده خردادماه در ازبکستان آغاز می‌شود و تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران با تیم‌های ازبکستان، قطر و ترکمنستان همگروه است. شاگردان مهدی‌کیا در اولین بازی خود یازدهم خردادماه به مصاف تیم زیر۲۳ سال قطر می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار