یک دانش‌آموز خبرنگار پانا:

آشنایی با پانا نقطه عطف زندگی من است

تبریز(پانا)- دانش‌آموز خبرنگار پانا با بیان این که آشنایی با پانا نقطه عطف زندگی او است، به توصیف آشنایی خود با این خبرگزاری پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با پانا نقطه عطف زندگی من است

حنانه احدپور ضمن اشاره به طریقه آشنایی خود با خبرگزاری پانا گفت: من از طریق دوستم با خبرگزاری پانا آشنا شدم و بعد از شرکت در کلاس ها و دیدن جو دوستانه پانا فهمیدم که می‌ توانم با خبرنگاری و فعالیت های متنوع پانا عزت‌نفس و اعتماد به نفسم را تقویت کنم.

وی ادامه داد: با حرفه خبرنگاری توانستم با دید بهتری به قضایا نگاه کنم و چون از نوجوانی این فعالیت را شروع کردم، باعث شد احساس مفید بودن داشته باشم.

احدپور افزود: جو خوب پانا علاوه بر اینکه باعث شد بیشتر فرد اجتماعی شوم، بر روحیه ام نیز تاثیر بسیار مثبتی گذاشت. در واقع این بستر باعث شد من بیشتر از قضایای اطرافم مطلع شوم و هر لحظه سعی در تقویت دقت و حواس شنیداری و دیداری ام داشته باشم و آشنایی با این خبرگزاری نقطه عطف زندگی من بود.

این دانش آموز خبرنگار پانا بیان کرد: من در این خبرگزاری توانستم خیلی از مهارت ها را در خودم پرورش بدهم که از جمله آنان می توان به عکاسی، خبر نویسی، گسترش دایره لغات و ... اشاره کرد، بنابراین در این حرفه توانستم زمینه پیشرفت آینده را از الان برای خودم فراهم کنم.

وی ادامه داد: حس خوشحالی بعد از اولین خبر هرچند با اشکال، بهترین انگیزه برای ادامه دادن و رسیدن به درجات بالاتر بود. از طرفی بعضی نشست ها یا مراسمات بهترین خاطرات را با همکارانم برایم رقم زدند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی خبرگزاری پانا، خاطرنشان کرده و گفت: احساس می‌کنم با ادامه دادن و کمک مسئولین دلسوز می‌توانم خیلی از استعدادهایم را کشف کنم و شاید حتی به شغل مورد نظرم هم برسم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار