لباس در فرهنگ ایرانی و اسلامی، مبتنی بر معنویت است

اردبیل (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت لباس در فرهنگ ایرانی و اسلامی مبتنی بر معنویت است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
لباس در فرهنگ ایرانی و اسلامی، مبتنی بر معنویت است

در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مد و لباس اردبیل که در تالار اندیشه شهرستان مشگین شهر برگزار شد، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: چهارمین دوره جشنواره مد و لباس استان اردبیل را در مشگین شهر شاهد هستیم. مشگین شهر زیبا، تاریخ ساز و غیور و بهره مند از کرامت طبیعت ناب سبلان که همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا این فستیوال و جشنواره را برگزار کنیم.

وی افزود: این جشنواره در عرصه مد و لباس مردمان ایران و مردمان خونگرم استان اردبیل و دامنه های سبلان است و ما برای این جشنواره شعارهای مختلفی را در نظر گرفته بودیم که امیدواریم با در نظر گرفتن این شعارها و محورها، شاهد شکل ها و فرم های مناسبی در عرصه مد و لباس باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص محورهای جشنواره اظهار کرد: چهارمین جشنواره مد و لباس استان اردبیل با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی، ارائه الگوی مناسب پوشش اسلامی ایرانی، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت ارزش ها و باورهای دینی و مذهبی برگزار شد.

بحرالعلومی بیان کرد: در زمینه مد و لباس، ظرفیت های بسیار گسترده ای را داریم که با برگزاری چنین جشنواره هایی شاهد تأثیرات فرهنگ ایرانی در قالب پوشش مبتنی بر معنویت این دیار باشیم.

در پایان این جشنواره گروه سه نفره نگین پارسا، مهسا مصلح و رویا شادمان در بخش غیرحرفه‌ای‌ها اول شدند.

هیات داوران در بخش حرفه‌ای هیچ انتخابی نداشت، همچنین در این بخش گروه‌های سه نفره خواهران همراهی از شهرستان مشگین‌شهر شایسته تقدیر شناخته شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار