سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

دانش‌آموزان شرکت کننده در مناظرات دانش‌آموزی باید فکور و دارای تفکر خلاق و منطقی باشند

اصفهان (پانا) _ سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت در مسابقات دانش‌آموزی برد و باخت معنا ندارد، بلکه تربیت دانش‌آموزانی فکور، کنجکاو، بانشاط، شجاع و خلاق حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان شرکت کننده در مناظرات دانش‌آموزی باید فکور و  دارای تفکر خلاق و منطقی باشند

مسابقات فینال مناظره دانش آموزی در استان اصفهان به صورت تفکیک جنسیت و در جنسیت دختران بین کاشان و ناحیه دو و در جنسیت پسران بین نجف آباد و کاشان برگزار شد.

علی رستمی سرپرست سازمان دانش اموزی استان اصفهان در فینال مسابقات مناظره دانش آموزی با بیان اینکه دانش‌آموزان شرکت کننده در مناظرات دانش‌آموزی باید فکور، شجاع، کنجکاو و دارای تفکر خلاق و منطقی باشند گفت: دانش‌آموزانی می‌تواند در مناظرات دانش‌آموزی موفق باشند که در ضمن رعایت اصول اخلاقی و منطقی به طور همزمان از نیمکره راست و چپ خود در مناظرات استفاده کند.

وی اظهار کرد: در مسابقات دانش‌آموزی برد و باخت معنا ندارد، بلکه تربیت دانش‌آموزانی فکور، کنجکاو، بانشاط، شجاع و خلاق حائز اهمیت است.

رستمی اظهار امیدواری کرد که دانش‌آموزان شرکت کننده در این مناظره به عنوان مدیران و مسئولان آینده کشور، از تفکر عمیق، منعطف و همه جانبه برخوردار شوند‌.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد:زبان به عنوان کلید شخصیت انسان و دریچه روح انسان است. دقت که کنیم متوجه می شویم هر کلامی که از دهان ما خارج می شود و هر کلامی که ما مطرح می کینم چه تاثیری در خودمان و دیگران دارد و این مسئولیت انسان را بسیار سنگین می کند که چه کلامی را بر زبان بیاورد.در اصل ما با کمک سازمان دانش آموزی این مسئله را دنبال می کنیم که ما باید در موضوعات مختلف گفت و گو کنیم و پس از گفت و گو به یک همدلی برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار