جابه‌جایی اموال مسروقه با گونی برنج

تهران (پانا) - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق محتویات خودرو که با استفاده از گونی برنج اموال مسروقه را جابه‌جا می‌کرد خبر داد و گفت تا کنون 14 مال‌باخته شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جابه‌جایی اموال مسروقه با گونی برنج

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در محله چیتگر و اطراف دریاچه چیتگر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری 181 وردآورد قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی هویت متهم را شناسایی کردند، افزود: حین گشت‌زنی در محله چیتگر متهم با همان مشخصات اعلامی در حال سرقت از خودروی پارک شده‌ای را مشاهده و سریعا وارد عمل شده که در یک عملیات غافلگیرانه متهم حین سرقت دستگیر شد و در بررسی گونی برنجی که همراه داشت تعدادی لوازم سرقتی خودرو از جمله ضبط و باند و فلش مموری و عینک آفتابی و... کشف شد.

سرکلانت دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 42 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تجهیزات و لوازم خودرو در محله چیتگر اعتراف و اظهار داشت پس از سرقت لوازم را داخل گونی برنج پنهان کرده تا ماموران به وی شک نکنند.

سرهنگ آذین با اشاره به اینکه با توجه به سرقت‌های رخ داده و اظهارات متهم تا کنون 14 نفر از مال باختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار