مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

جهان برای دیدن و چشیدن طعم عدالت، منتظر ظهور است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت جهان برای دیدن و چشیدن طعم عدالت منتظر ظهور حضرت مهدی است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جهان برای دیدن و چشیدن طعم عدالت، منتظر ظهور است

علیرضا صیادی، در رزمایش استانی سلام فرمانده که با حضور 2500 دانش آموز و فرهنگی در ارتفاعات عون بن علی برگزار شد، با اشاره به موضوع فلسطین بیان کرد: کسانی که با خوی استکباری ظلم می کنند و انسانها را تحت قدرت نظامی و سیاسی خود به بردگی می کشانند، همان غاصبان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین بیان کرد: در قیاس حکومت‌ها و اجرای عدالت برای آسایش انسان‌ها، نظام های سیاسی مستقلی وجود دارد که این نظامها در برقراری عدالت آن چنان که نیاز بشر است نمی تواند جاری و ساری عمل کند.

وی تاکید کرد: جهان برای دیدن و چشیدن طعم عدالت منتظر ظهور امام زمان است و برای این ظهور اصحاب امام چندین سال است مبارزه می کنن و شهید و خون می دهند.

صیادی با اشاره به شهادت شهید سلیمانی گفت: سلیمانی جزء بارزی از شهدای شهیدی است که خون پاکشان را برای گسترش و ظهور و برقراری عدالت تقدیم اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی کرد.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان ادامه داد: جمهوری اسلامی با زعامت ولایت فقیه برای اجرای این عدالت لحظه شماری می کند و جوانان و سردارانش برای عدالت دین محمدی سَر می دهند.

وی یکی از ساحت های سند تحول بنیادین را شناختن نوع مهدویت دانست و بیان کرد: در سند تحول بنیادین، همکاران برای عدالت آموزشی و برای آموزش و پرورش خواهند کوشید.

وی در پایان سخنان خود افزود: نشاط یکی دیگر از تحولات سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است و همکاران برای ایجاد نشاط در مدارس و در بین دانش آموزان فعال باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار