رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان:

مجلس دانش‌آموزی اتاق فکر آموزش و پرورش است

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان با حضور در نشست مجلس دانش‌آموزی شهرستان رزن عنوان کرد مجلس دانش‌آموزی اتاق فکر آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی اتاق فکر آموزش و پرورش است

رضا میرزایی، در نشست مجلس دانش آموزی رزن با مهم دانستن جایگاه مجلس دانش آموزی گفت: منتخبین مجلس دانش آموزی بعنوان نماینده سایر دانش آموزان و داشتن حس دغدغه مندی باید نظرات، پیشنهادات و انتقادات سایر دانش آموزان را جمع آوری کرده و با ارتباط با مسئولین آموزش و پرورش برای حل مشکلات اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: دانش آموزان در کنار ارائه نقد و بیان مشکلات باید به ارائه راهکارها هم بپردازند، چرا که ارائه راهکار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دانش آموزان باید با تشکیل تیم هایی به تحقیق و پژوهش در مورد مسایل مهم آموزش و پرورش بپردازند و نتیجه این تحقیقات و پژوهش ها را به مسئولین اجرایی ارائه دهند.

میرزایی در خصوص اهمیت مجلس دانش آموزی گفت: مجلس دانش آموزی یکی از مهمترین فرصت‌های حضور دانش آموزان در فرایندهای تصمیم گیری است و هم مسئولین و هم دانش آموزان باید آن را جدی بگیرند تا آثار و برکات آن دیده شود.

در ادامه پرویز علی بنده لو سرپرست اداره آموزش و پرورش رزن به اهمیت جایگاه سازمان دانش آموزی و مجلس دانش آموزی پرداخت و از دانش آموزان خواست که برای بهبود عملکرد با مشارکت جدی به آموزش و پرورش رزن کمک کنند.

در این جلسه دانش آموزان هم به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار