پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

تهران (پانا) - بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقت گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)، کمی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقت گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات استان تهران، گاهی رگبار باران و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

در عین حال از شنبه تا دوشنبه (۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)، آسمان تهران، قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و در ارتفاعات استان نیمه ابری گاهی همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در عین حال امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، هوای تهران کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و بیشینه وکمینه دمای هوا به ترتیب ۲۶ و ۱۶ درجه سانتی‌گراد است. همچنین فردا جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه آسمان تهران، قسمتی ابری همراه با گاهش وزش باد شدید، در بعد از ظهر ابری و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۵ و ۱۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار