برگزاری آیین تجلیل از معلمان سر آمد در ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - آیین تجلیل از معلمان سرآمد ناحیه یک اردبیل در سالن کنفرانس آموزشگاه سما برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از معلمان سر آمد در ناحیه یک اردبیل

به گزارش آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، در ابتدای این مراسم توحید مجیدی اردبیلی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل به نقش ممتاز و تاثیرگذار معلم در جامعه اشاره کرده و از تلاش‌های شبانه روزی این قشر زحمت کش که در شرایط سخت و بحرانی کرونا با جان و دل فعالیت کرده و با برنامه ریزی دقیق بحران کرونا را مدیریت کردند و با از خود گذشتگی اجازه ندادند وقفه ای در تعلیم و تربیت دانش آموزان ایجاد شود، قدردانی کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه معلمی در سطح جامعه گفت: معلمی وظیفه ای دلنشین همراه با مسئولیتی سنگین است که جهت به سرانجام رساندن این وظیفه خطیر باید بیش از حد توان تلاش کرد تا هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی شامل حال معلمان بزرگوار شود.

کلام اله صفری، سرپرست آموزش و پرورش استان هم ضمن تشکر از زحمات معلمان در سطح استان گفت: فضای مجازی در کشور ما صدمات جبران ناپذیری به سیستم آموزش و پرورش وارد کرده و به دنبال آن دانش آموزان ما را نیز در حوزه مسائل تربیتی و آسیب های اجتماعی قرار داده است که این امر در نتیجه باعث افت شدید تحصیلی در سطح استان شده است.

وی افزود: خوشبختانه در روز 14 فروردین با یک تصمیم به جا از سوی وزارت آموزش و پرورش مدارس بصورت حضوری دایر شد و استان اردبیل با انجام دادن 2200 بازدید مستمر و هدف دار باعث حضور دانش آموزان در کلاس های درسی شد و نهایتا در سراسر کشور در رده های برتر قرار گرفت و این امر انجام نمی شد جز در سایه تلاش معلمان عزیز.

سرپرست آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروزه آموزش و پرورش به سبب تربیت نسل آینده ساز کشور دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و کلیه مسئولین کشور است، این امر سبب می شود که وظیفه ما معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت سنگین تر از همیشه باشد.

صفری اضافه کرد: خانواده ها نیز در این راستا نباید تنها به فکر آموزش فرزندان خود باشند بلکه باید در زمینه تربیتی نیز همگام با آموزش و پرورش تمام تلاش خود را بکار گیرند تا نسلی پویا، ماهر و آینده ساز تربیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نباید هیچگونه فاصله ای بین مدیران و معلمان ایجاد شود و با احترام به یکدیگر و اولیا دانش آموزان و تبیین جایگاه معلم در جامعه و بالا بردن ارزش این قشر زحمت کش باعث تحول در جامعه و پیشرفت کشور باشیم.

در پایان مراسم نیز از معلمان سرآمد ناحیه با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار