در نشست هم‌اندیشی مسئولان اقتصادی دولت با استانداران؛

وزیر کشور: برای ایجاد عدالت، یارانه به مردم پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت در راستای مردمی‌سازی و اجرای عدالت، یک سیاست اصلاحی در پرداخت یارانه‌ها انجام خواهد شد اما درباره نان و دارو به شکل مستقلی عمل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: برای ایجاد عدالت، یارانه به مردم پرداخت می‌شود

احمد وحیدی در حاشیه نشست هم‌اندیشی مسئولان اقتصادی با استانداران سراسر کشور، درباره برگزاری این نشست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک اصلاحی در سیاست‌های یارانه‌ای اتفاق خواهد افتاد که در راستای مردمی‌سازی و برای ایجاد عدالت در پرداخت یارانه‌ها است. مفهوم این اتفاق این است که یارانه‌ها که قبل از این در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گرفت، اکنون قرار است از این به بعد به آخر زنجیره یعنی به خود مردم پرداخت شود.

وزیر کشور با بیان اینکه این یک سیاست مهم و مرقیانه است، افزود: این اقدام در دستور کار دولت و مجلس است و اتفاق خواهد افتاد.

وحیدی گفت: استانداران هم قرار است به طور کامل در جریان جزئیات اجرای این سیاست قرار بگیرند که در این جلسات در جریان قرار خواهند گرفت. مسؤلان مختلف از بانک مرکزی، وزیر صمت و قائم مقام بانک مرکزی و ... توضیحات لازم را به استاندارن دادند.

وی تاکید کرد: با قدرت کافی وارد اجرای این سیاست خواهیم شد تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وحیدی با بیان اینکه درباره مسأله نان و دارو به شکل مستقلی عمل خواه شد، گفت: جلسه امروز هم برگزار شد تا ابهامات همکاران ما در استان‌ها برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار