برگزاری جشنواره رسانش در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان و رابط جشنواره رسانش در استان اصفهان گفت از استان اصفهان در سال گذشته ۴ هزار اثر در جشنواره رسانش شرکت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره رسانش در استان اصفهان

دانیال نکویی، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و رابط جشنواره رسانش در استان اصفهان در گفت و گو با پانا گفت: امسال سومین سالی است که افتخار این را دارم که در خدمت دانش آموزان خوب و مستعد استان اصفهان باشم.در این سه سال با آموزش های مقدماتی و تخصصی و همچنین به کارگیری منتور های تخصصی و ایجاد کارگاه های حضوری و مجازی حجم آثار و همچنین برگزیدگان اصفهانی رسانش به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد. از حدود صد اثر در سال اول به نزدیک ۴ هزار اثر در سال سوم رسیدیم.

وی تاکید کرد: در میان رتبه های برتر جشنواره در بخش های چهارگانه همیشه حرفی برای گفتن داشتیم. یکی از انگیزه های من برای اینکه این مسئولیت رو قبول کردم ارتباط با دانش آموزان اهل هنر و رسانه بود. دانش آموزانی که بعد از رتبه آوردن در دوره قبل جز مربیان نوجوان در زمینه های گوناگون می شدند و به دوستان خود در جشنواره کمک می کردند.

محمدحسین میرزایی، دبیر رسانش استان اصفهان در بخش پسران در مورد جشنواره رسانس گفت: رسانش یک جشنواره دانش آموزی است و هر ساله شرکت کنندگانی از سرتاسر کشور در بخش های مختلف این جشنواره باهم رقابت می‌کنند.

وی افزود: فراخوان جشنواره، هر سال حدودا بهمن ماه منتشر می شود و دانش آموزان متوسطه اول و دوم تا اواسط خرداد سال بعد فرضت دارند که آثارشان را در سایت رسانش ثبت کنند، بلافاصله بعد از پایان مهلت ارسال آثار هم فرایند داوری شروع می شود و تا چند ماه بعدش برگزیدگان هر محور جداگانه اعلام می‌شوند.

میرزایی ادامه داد: تفاوت عمده دوره چهار با بقیه دوره این است که طبق اعلام دبیرخانه قرار است امسال رویداد ملی برگزار شود، البته رویداد ملی هر ساله بخش جداناپذیری از رسانش بوده ولی با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا تو دو سال اخیر رویداد ملی برگزار نشد و حالا که محدودیت های کرونایی تقریبا از بین رفتن، شرایط برگزاری رویداد ملی مهیا شده است.

در ادامه آرمیتا شجاعی دبیر رسانش استان اصفهان در بخش دختران گفت: در رسانش رقابت بین دانش‌آموزان است و در جشنواره رسانش آموزش های لازم به دانش آموزان داده می شود و رسانش یک رویداد ملی دارد که برگزیدگان خودش رو رها نمی‌کند و برای آنها برنامه دارد.

وی در مورد تجربه شخصی اش در جشنواره رسانش گفت: من سال گذشته در جشنواره شرکت کرده بودم و تا حدود زیادی با جشنواره آشنا بودم و امسال این اطلاعات با توجه به آموزش های داده شده دو چندان شد.

شجاعی تاکید کرد: با توجه به اینکه من عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هستم برنامه رسانش رو به صورت شبکه سازی شده پیش بردم یعنی آموزش های لازم رو به قرارگاه استان و شهری دادم و از آن ها خواستم که سایر دانش آموزان رو هم با رسانش همراه کنند و روایت تولید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار