وزیر آموزش و پرورش خبر داد

ساماندهی ۸ هزار مدرسه کانکسی با کمک خیرین مدرسه‌ساز

۱۰ هزار مدرسه عشایری که سرویس بهداشتی ندارند، تا ابتدای سال تحصیلی ساماندهی می‌شوند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از «عزیز محمدی منش» معلم مناطق عشایری لرستان تقدیر کرد و گفت ۸ هزار مدرسه کانکسی و سنگ‌خشک‌چین با کمک خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساماندهی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی ۸ هزار مدرسه کانکسی با کمک خیرین مدرسه‌ساز

یوسف نوری همزمان با گرامیداشت هفته معلم در تماس تلفنی غیرمنتظره با برنامه «دعوت» شبکه یک سیما که از عزیز محمدی منش معلم مناطق عشایری استان لرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی در این تماس ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تشکر از این برنامه برای دعوت معلمان از مناطق عشایری اظهار کرد: این معلمان برای الیگودرز لرستان هستند من هم اهل ایلام هستم و مدتی معلم ابتدایی بودم.

وی افزود: باید به این عزیزان دوست داشتنی احترام گذاشت، مردمان عشایر مردم تولید کننده و به خدا نزدیک هستند و برای کار معلمی سنگ تمام می گذارند.

نوری با اشاره به اینکه مطالبات این معلمان را شنیدم افزود: یکی از کارهای ما برقراری عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی است قرارگاهی برای مدارس عشایری و مرزی تشکیل داده ایم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: خبر خوب ما این است که حدود ۸ هزار مدرسه کانکسی و سنگ خشک چین را با کمک خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساماندهی می کنیم و در طی ۳ سال این مدارس به مدارس خوب تبدیل می شوند.

وی همچنین اضافه کرد ۱۰ هزار مدرسه عشایری سرویس بهداشتی نداشتند که این مدارس تا ابتدای سال تحصیلی ساماندهی می شوند.

گفتنی است عزیز محمدی منش معلمی است که تلاش‌های ایثارگرانه و خارج از توان و وظایف معلمی انجام می‌دهد. او با کمترین امکانات، تمام توان خود را برای باسواد کردن کودکان لرستانی به کار گرفته است و حتی با به خطر انداختن جان خود می‌کوشد در دورافتاده‌ترین نقاط کشور، کودکی به خاطر نداشتن معلم از تحصیل بازنماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار