عید فطر در «رادیو صبا»

تهران (پانا) - رادیو صبا روز عید سعید فطر با پخش برنامه‌های ظنز و شاد این روز را همراه مخاطبان جشن می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
عید فطر در «رادیو صبا»

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر با تولید و پخش برنامه های متنوع و شاد با مخاطبان همراه می‌شود.
«صبح صبا، شهر فرنگ، صبامک، دفتر بهار و عصر صبا» عنوان برنامه هایی هستند که روز عید فطر با فضایی شاد تقدیم مخاطبان می‌شوند.
برنامه زنده «صبح صبا» در کنار اطلاع رسانی با عرض شاد باش و تبریک روز عید سعید فطر با پخش آیتم های طنز روز دوشنبه از ساعت 7 صبح به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی واجرای محمدرضا قلمبر همراه مخاطبان می‌شود.
جُنگ شاد «شهر فرنگ» از روز دوشنبه 12 اردیبهشت تا چهارشنبه به صورت ویژه با پخش نمایش های طنز و موسیقی های شاد از ساعت 9 صبح به مدت 120 دقیقه این روزها را با مخاطبان جشن می‌گیرد.
«شهرفرنگ» به تهیه کنندگی احسان زارع و گویندگی فریبا باقری از رادیو صبا پخش می‌شود.
برنامه مخاطب محور «صبامک» به تهیه کنندگی استاد محمد اوزی روز دوشنبه از ساعت 11 صبح به پاسخ پیامک های شنوندگان با موضوع عید سعید فطر می‌پردازد.
امیر حسین مدرس در برنامه ادبی «دفتر بهار» به مناسبت روز عید فطر با روایت داستان هایی با موضوع عید فطر با مخاطبان خاطره بازی می کند، در این برنامه اشعار و متونی از نرگس صرافیان تقدیم مخاطبان می‌شود.
«دفتربهار» ساعت 13:30 به تهیه کنندگی مژگان فرزین راهی آنتن صبا می‌شود.
برنامه زنده «عصرصبا» از ساعت 17 روز دوشنبه در فضایی شاد با پخش آیتم های طنز و موسیقی های شاد این روز را همراه مخاطبان جشن می‌گیرد.
«عصرصبا» به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای لاله جلال آبادی راهی آنتن صبا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار