فرماندار اسلامشهر:

پاک‌دستی و مبارزه با فساد اولویت اصلی کار شورای شهر باشد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت سختی کار شورای شهر این است که هم نماینده مردم هستند و هم نماینده حاکمیت و ضرورت دارد پاک‌دستی و مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پاک‌دستی و مبارزه با فساد اولویت اصلی کار شورای شهر باشد

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جریان دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در سخنانی اظهار کرد: انسجام خوبی داخل بدنه شورای اسلامی شهر اسلامشهر وجود دارد و اجرای پروژه‌های داخل شهر اسلامشهر نیز مایه مباهات برای شورا و شهرداری است.

وی با اشاره به برگزاری طرح خدمت محلّه محور و میز خدمت در محلّات بیان کرد: در جهت رفاه اجتماعی شهروندان اسلامشهر این نشست‌ها با قوت هر چه تمام در مناطق محروم برگزار خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: سختی کار شورا این است که، هم نماینده مردم هستند و هم نماینده حاکمیت که لازم است تا پاکدستی و مبارزه با فساد رادر دستور کار خود قرار دهیم.

در این دیدار محمّد مهدی سلیمی، رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر اسلامشهر، نیز در سخنانی افزود: کارهای شهر و مسائل و مشکلات آن در بخشی که مربوط به شورای شهر است به صورت برنامه های کوتاه مدّت و بلند مدّت در حال پیگیری است.

وی گفت: سعی ما بر این بوده که در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اسلامشهر، برای تمام نواقص وقت بگذاریم و محوریّت و دغدغه‌های ما رفع مشکلات مردم باشد، منعطف به قانون نگاه می‌کنیم و با نگاه تغییر به حفظ منافع مردم، به دنبال مطالبات مردمی هستیم و کار ما در مجموع نمایندگی مردم است و مردم از شورای شهر بیشتر انتظار دارند.

خبرنگار‌: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار