حمایت دانش‌آموزان شهرستان هامون از مظلومان فلسطینی

هامون (پانا) - فریاد انزجار دانش‌آموزان شهرستان هامون در شمال سیستان و بلوچستان، بر سر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت دانش‌آموزان شهرستان هامون از مظلومان فلسطینی

اینجا سرزمین تلاقی اصالت و دیانت، سرزمین مردمان کوشا و. دلیر، اینجا میعادگاه تاریخ و تمدن و طبیعت، اینجا هامون است. در کنار تالاب خشکیده هامون، فریاد انزجار دانش آموزان بر سر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، به صدا درآمد. امروز در جمعه آخر ماه مهمانی خدا و با زبان روزه دانش آموزان شهرستان هامون، دوشادوش تمام مردم شهید پرور این شهرستان فریاد زدند که از جنایات غاصبان اولین قبله مسلمین جهان بیزارند.

نوجوانان سیستانی امروز حمایت خود را از کودکان بی دفاع و بی پناه فلسطین اعلام کردند. آمدند تا بار دیگر لبیک بگویند به ندای پیر مرادمان، خمینی کبیر و پیمانی مجدد ببندند با آقایمان سیدعلی و فریاد کشیدند که بیزاریم از کودک کشی تان. آمدند تا بگویند همه ما سلیمانی هستیم و گوش به فرمان ولی و رهبرمان.

همه آمدند و جهانیان دیدند که پای نظام و انقلاب و ارمان های خمینی کبیر (ره) تا رسیدن به وعده حق که همان از بین رفتن باطل است، ایستاده ایم. دانش آموزان شهرستان هامون مانند همیشه گوش به فرمان ولی فقیه زمانمان، حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در دفاع از کودکان بی دفاع فلسطین هستند.

خبرنگار: محمد شیخی زاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار