جشن روزه اولی‌ها در شهرستان هلیلان

ایلام (پانا) - جشن روزه اولی‌ها با حضور کوروش عیوضی فرماندار شهرستان، علی درویشی مدیرکل آموزش وپروش و جمعی از مسولان آموزش و پرورش استان به همت آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی شهرستان در مسجد صاحب الزمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن روزه اولی‌ها در شهرستان هلیلان

این مراسم با مشارکت اداره کمیته امداد، سپاه، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، بنیاد علوی، قرارگاه جهادی امام رضا، اداره کتابخانه‌ها، گروه جهادی احمد کاظمی، قرارگاه جهادی رضوان و جنبش جوانان انقلابی استان ایلام برگزار شد.

علی درویشی در ابتدا گفت: مقام معظم رهبری در یکی از بیانات خود، سه درخواست مهم را از جوانان این مرز و بوم داشتند: اول تحصیل، دوم تهذیب و سوم ورزش و شادابی جسم که در ادامه خیر دنیا و آخرت را در این سه چیز دانستند.

وی افزود: روی تحصیل، تهذیب نفس و شادابی جسم خود باید کار کنیم و اگر در این زمینه ها هم مشکل داریم، باید با برنامه ریزی و تلاش مضاعف، آن را به خوبی حل کنیم چرا که راه خشکاندن هر مشکلی برنامه ریزی و تلاش است.

درویشی همچنین ضمن درخواست تداوم این برنامه ها در تمامی شهرستان های استان، از دانش آموزان خواست که با روی آوردن به برنامه‌های دینی در کنار آموزش، به عنوان آینده سازان فردای ایران اسلامی خوب بدرخشند.

مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی ضمن قدردانی از حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان که معاونت پرورشی و مشاور اجرایی آن اداره وی را همراهی می‌کردند بابت همراهی در این گونه برنامه ها و همچنین روح الله مهدیه رابط سازمان دانش آموزی شهرستان هلیلان به عنوان میزبان،قدردانی کرد و گفت: امید که دانش آموزان با تقویت روحیه دینی و خودباوری و تربیت اسلامی پرورش یافته و مشارکت فعال دانش آموزان در اولویت اصلی برنامه های این سازمان قرار گیرد.

درپایان این مراسم و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و افطاری، به دانش آموزان پیشتاز روزه اولی بسته های فرهنگی اهدا شد.

تهیه خبر: زهرا شهبازی و سالومه کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار