درآیین گلریزان شهرستان اسلامشهر

جمع‌آوری 3 میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

اسلامشهر (پانا) - مسئول انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلامشهر گفت در آیین گلریزان شهرستان اسلامشهر،٣ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان که یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان آن کمک خیرین نیکوکار و مابقی کمک ستاد دیه استان تهران است، جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد(مالی) شهرستان جمع‌آوری شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری 3 میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

حجت الاسلام محمدرضا عباسی رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر در آیین گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد (مالی) در سخنانی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت بسیار مهم و سنت الهی گلریزان جهت کمک به افرادی است که در زندگی خود به صورت غیر عمد درگیر گرفتاری و رنج هستند و در زندان به سر می‌برند.

وی بیان کرد: 24 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد(مالی) شهرستان اسلامشهر که 7 نفر آنها مادر در خانواده هستند،با کمک خیرین نیکوکار از زندان رهایی خواهند یافت.

در ادامه حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی از راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی با سه محور، شفا، احسان و راه‌گشا خبر داد.

فرماندار اسلامشهر افزود: شهرستان اسلامشهر ظرفیت‌های بسیاری در خروجی عرصه‌های ورزشی، قرآنی، تولیدی و ...دارد، اما آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زیر پوست این شهرستان در حال لمس است و همگان باید با هم‌پوشانی محرومیت و آسیب‌های اجتماعی را که نهاد خانواده را هم مورد تأثیر قرار خواهد داد، رفع کنیم.

در این مراسم،ابوالفضل اخوان، از مسئولان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در مجموع ٣ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان که یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان کمک خیرین نیکوکار و مابقی کمک ستاد دیه استان تهران است،جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد(مالی) شهرستان اسلامشهر جمع آوری شد.

در این مراسم که در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد،امام جمعه و نماینده نهاد ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر، حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده خیرین و خانواده معزز شهدا حضور داشتند، برنامه‌های فرهنگی هم اجرا شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار