مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

روز جهانی قدس یادگار امام راحل بوده است

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی کمیته هماهنگی روز جهانی قدس در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش گفت روز قدس یکی از یادگاران مهم حضرت امام راحل (ره) بوده و باید قدر دانسته شود.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی قدس یادگار امام راحل بوده است

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت ماه پرفیض و مبارک رمضان، در خصوص برگزاری روز جهانی قدس، گفت: روز قدس یکی از یادگاران مهم حضرت امام راحل (ره) بوده و باید قدر دانسته شود. اطلاع رسانی به مدارس باید به نحو مطلوب انجام و تاکید شود ساماندهی و سازماندهی لازم در خصوص شرکت همه جانبه فرهنگیان و دانش آموزان فراهم شود. ارزیابی از فعالیت ها انجام و تبلیغات محیطی لازم صورت پذیرد.

وی گفت: مدیران مدارس توجه داشته باشند که نام آموزشگاه روی پلاکارد چاپ و در مراسم نمایش داده شود. به گونه ای برنامه ریزی شود که حداقل در دوره ابتدایی 700 دانش آموز، 500 دانش آموز متوسطه دوره اول و 700 دانش آموز متوسطه دوره دوم در مراسم حضور فعال داشته باشند. تولید محتوا در بستر شاد، رعایت مقررات اردویی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع؛ عکس دسته جمعی با دوربین سلفی، حضور تشکل های دانش آموزی، توزیع هدایای دانش آموزی و درج جملات مربوط به روز قدس در سربرگ نامه ها از جمله مصوبات این جلسه به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار