مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز عنوان کرد:

ایجاد رفتارهای مطلوب و پایدار از اهداف اصلی تشکل پیشتازان است

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز در بازدید از کارگاه آموزش مربیان ارشد پیشتازان استان عنوان کرد برنامه‌های مهارتی و تربیتی با هدف ایجاد صفات و رفتارهای مطلوب و پایدار از طریق فعالیت‌های عملی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۳۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد رفتارهای مطلوب و پایدار از اهداف اصلی تشکل پیشتازان است

محسن صادقیان، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز عنوان کرد: تشکل پیشتازان ضمن توجه به تربیت تمام ساحتی دانش آموزان با آموزش و توسعه مهارت های فردی و گروهی، نقش آفرینی آنان را در عرصه های مختلف تسهیل و تقویت می کند.

وی اضافه کرد: مربیان تشکل پیشتازان متشکل از افرادی داوطلب و متعهد به آرمان های بلند انقلاب و فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی هستند که از طریق آموزش و توانمندسازی در سطح مدارس به تحقق اهداف تربیتی و جامعه پذیری دانش آموزان کمک می کنند.

صادقیان در ادامه بیان کرد: با توجه به شروع آموزش ها و فعالیت های حضوری در مدارس این آموزش ها را در سطح مدارس، نواحی و استان به صورت مستمر و مداوم در قالب کارگاه های آموزشی و اردوها برنامه ریزی و پیگیری خواهیم کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی البرز در پایان خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی مهارت های چهارگانه صف جمع، چوب و طناب، مخابره و جهت یابی و امداد و نجات توسط مدرسین در کلاس های جداگانه ارائه شد.

شایان ذکر است تشکل دانش آموزی پیشتازان در استان البرز با 106997 دانش آموز و 3563 مربی در بیش از هزار مدرسه استان البرز حضور و فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار