بازدید از مدارس حوزه سازمان دانش‌آموزی در شهرستان سیروان

ایلام (پانا) - صبح امروز و در نیمه دوم ماه مبارک رمضان سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان ایلام به همراه زهرا کرم بیگی معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه سیروان از تعدادی از آموزشگاه‌های سطح منطقه بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مدارس حوزه سازمان دانش‌آموزی در شهرستان سیروان

در این دیدار مجتبی کریمیان، سرپرست سازمان دانش آموزی که او را علی عباسی معاون تشکیلاتی و رابط خبرگزاری پانا و محمد کریم ولی زاده رابط سازمان دانش آموزی سیروان همراهی کردند، ضمن آرزوی قبولی اعمال نیک در این ماه، با پیشتازان،نمایندگان مجلس و جمعی از دانش آموز خبرنگاران پانای مدارس منطقه در رابطه با مباحث حوزه دانش آموزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی در جمع گروه های پیشتازان مدارس دخترانه متوسطه اول بنت الهدی و متوسطه دوم تربیت شهرستان سیروان ضمن قدردانی از مدیران این دو مدرسه و مربیان پیشتازان، از دانش آموزان خواست که بصورت فعال تر در برنامه های سازمان و بویژه در کارگاه های آموزشی خبرنگاری پانا به صورت آنلاین و فعال‌تر حضور داشته باشند.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام از رابط پانا در سازمان دانش آموزی خواست که با برنامه ریزی و توجه خاص و با توجه به نیاز منطقه، دانش آموزان مستعد و علاقمند را شناسایی و در اسرع وقت آموزش های لازم را ارائه دهند.

کریمیان تاکید کرد: من و دیگر همکارانم در سازمان دانش آموزی خدمتگزار شما عزیزان هستیم و در راه ارتقای فعالیت های سازمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و مهمتر از همه ما در سازمان ادعا داریم در امور مهم سازمان و تصمیمات آن، بهترین مشاوره ها را از نظرات دانش آموزان عضو و مربیان پرتلاش انتخاب می کنیم.
در پایان این بازدید از دانش آموزان فعال و ممتاز گروه های پیشتاز و پانا در مدارس تقدیر بعمل آمد.

تهیه خبر : نازنین زهرا علی محمدنژاد و نگار امیدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار