سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

مدرسه‌سازی عمل خیر مستمری است که نسل‌ها را بیمه می‌کند

ملارد (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین خشت‌گذاری آموزشگاه ۶ کلاسه خیرساز در ملارد گفت هر عمل خیری را اجر و پاداشی است که مدرسه‌سازی، خیری است مستمر و با دوام که نسل‌ها را بیمه می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌سازی عمل خیر مستمری است که نسل‌ها را بیمه می‌کند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در آیین خشت‌گذاری آموزشگاه 6 کلاسه خیرسازی در شهرستان ملارد، مسعود بهرامی مدرسه‌سازی را خیری مستمر خواند که نسل‌ها را بیمه می‌کند و گفت: هر عمل خیری را اجر و پاداشی است که مدرسه‌سازی، خیری است مستمر و بادوام و نسل‌ها را بیمه می‌کند و اجر و منزلت آن تا زمانی که تعلیم و تربیت در آن صورت می‌گیرد، پابرجا خواهد بود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن تقدیر از نیک‌اندیشی و همت خیرین مدرسه‌ساز، فضاهای آموزشی را یکی از ارکان اساسی آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: فضای آموزشی مطلوب حق دانش‌آموزان است و آموزش و پرورش با تمام توان سعی در ایجاد فضاهای آموزشی استاندارد و مناسب دارد، در این مسیر خیرین نیک‌اندیش خدمات شایانی را ارائه کرده و بازوی توانمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت بوده‌اند.

آموزشگاه ۶ کلاسه زنده‌یاد خداقلی بیات به همت خیر نیک‌اندیش اسفندیار بیات در روستای اخترآباد با حضور حسین حق‌وردی نماینده شهرستان های ملارد، شهریار و قدس، جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد، طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش و جمعی از خیرین، مسئولین و معتمدین روستا خشت گذاری شد.

اسفندیار بیات پیشتر نیز آموزشگاه ۹ کلاسه‌ای به نام زنده‌یاد مارال بیات در روستای مهردشت با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ساخته که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار