فرماندار ملارد:

آموزش و اقدامات فرهنگی مهم‌ترین محور در پیشگیری و مقابله با مواد مخدر است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد آموزش و اقدامات فرهنگی دو عنصر مهم در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است که باید مورد توجه قرار گرفته و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و اقدامات فرهنگی مهم‌ترین محور در پیشگیری و مقابله با مواد مخدر است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی فرماندار ملارد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: در پنج ماه گذشته اقدامات مناسبی در جمع‌آوری معتادین متجاهر و مقابله با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان توسط دستگاه‌ها و نهادهای عضو این شورا انجام شده است.

وی تأکید کرد: آموزش و اقدامات فرهنگی دو عنصر مهم در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است که باید مورد توجه قرار گرفته و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود، با اقدامات فرهنگی می‌توان نگاه جامعه را به افراد بهبود یافته از اعتیاد عوض کرد تا مردم این افراد را در دل اجتماع و خانواده خود پذیرا باشند.

کریمی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، مقتدر از گذشته شهرستان را برای عرضه کنندگان مواد مخدر ناامن کند و مسئولان شهرستان در صورت نیاز امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را برای اجرای طرح پاک‌سازی در اختیار پلیس قرار بدهند.

فرماندار ملارد از دستگاه‌ها، نهادهای فرهنگی و گروه‌های مردمی درخواست کرد که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های محلی، روش‌های پیشگیری و تبعات معضل اعتیاد در جامعه را به مردم آموزش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار