رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

دانش‌آموزان با شرکت در محافل انس با قرآن از فضیلت‌های معنوی ماه رمضان بهره‌مند شوند

یاسوج (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد دانش‌آموزان با شرکت در محافل انس با قرآن از فضیلت‌های معنوی ماه رمضان بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با شرکت در محافل انس با قرآن از فضیلت‌های معنوی ماه رمضان بهره‌مند شوند

محفل جزءخوانی قرآن کریم با حضور رئیس اداره قرآن عترت و نماز، رئیس اداره فرهنگی و هنری استان، معاون پرورشی، معاون آموزشی بویراحمد و دانش‌آموزان در مدرسه نمونه دولتی یادگار امام شهر یاسوج برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مراسم هدف از برگزاری این محفل‌ها را انس گرفتن نوجوانان با قرآن دانست و بیان کرد: دانش‌آموزان نیز سعی کنند با شرکت در محافل انس با قرآن از فضیلت‌های معنوی و اخروی این ماه بهره‌مند شوند.

لطف الله تقی‌پور، ماه رمضان را به عنوان وسیله‌ای برای تقرب به خداوند، آمادگی برای مراسم مذهبی و پالایش بدن در راستای درک امور معنوی دانست و افزود: قرآن با صراحت وجود روزه را نیز برای انسان مفید و مطهر کرده است و بر همه ما مسلمانان واجب است‌.

وی گفت: در مورد امور معنوی هم لازم است تلاش کنیم تا به مراحل بالاتر برسیم و نوجوان با انجام این تکلیف‌ها در مرحله عمل هم ایمان خود را نشان دهد.

تقی‌پور در پایان این مراسم از کادر آموزشی تشکر کرد و پیگیری مسائل شرعی دانش‌آموزان را نشان از شایستگی آن‌ها در رسالت آموزگاری بیان کرد و خواهان ادامه این برنامه‌ها در مدارس با حضور دانش‌آموزان شد.

خبرنگار : محمدصادق بهرامی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار