حضور کایل اسنایدر در مسابقات انتخابی آمریکا

تهران (پانا) - کایل اسنایدر، دارنده طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و قهرمان ۲ دوره جهان، برای پوشیدن دوبنده تیم ملی آمریکا در وزن ۹۷ کیلوگرم در مسابقات انتخابی این کشور حضور خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۲۷۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور کایل اسنایدر در مسابقات انتخابی آمریکا

به گزارش سایت فدراسیون کشتی آمریکا، اسنایدر را می‌توان یکی از کشتی‌گیران مطرح دنیا در وزن ۹۷ کیلوگرم دانست. او قرار است که سوم ژوئن(۱۳ خردادماه) در اوکلاهاما روی تشک رفته و در ترکیب تیم ملی آمریکا برای مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ به میزبانی بلگراد شرکت کند.

اسنایدر تاکنون توانسته مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ را در ریو دوژانیرو و نقره ۲۰۲۰ توکیو، ۲ قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۵ لاس‌وگاس و ۲۰۱۷ پاریس و نیز ۲مدال نقره جهانی (۲۰۱۸، ۲۰۲۱) و یک مدال برنز جهانی (۲۰۱۹) را برای آمریکا به‌دست آورد.

این کشتی‌گیر آمریکایی توانسته در هفت سال گذشته مدال‌های المپیک و جهانی را کسب کند. مراحل انتخاب گزینش در تیم‌های جهانی در هر سبک به مدال‌آوران بزرگسال جهان ۲۰۲۱ و مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۰ اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم در یک کلاس وزنی مشخص به فینال X(انتخابی تیم ملی آمریکا) صعود کنند.

همچنین جردن باروز را می‌توان یکی از کشتی‌گیران مطرح وزن ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم آزاد جهان دانست که تاکنون مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۱ استانبول، ۲۰۱۳ بوداپست، ۲۰۱۵ لاس و گاس، ۲۰۱۷ پاریس و ۲۰۲۱ اسلو و همچنین ۳ مدال برنز در پیکارهای جهانی ۲۰۱۴ تاشکند، ۲۰۱۸ بوداپست و ۲۰۱۹ نورسلطان را بدست آورده که برای حضور و پوشیدن دوبنده تیم ملی آمریکا، ۱۹ خردادماه در نیویورک رقابت خود را انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار