مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس: 

برگزاری نمایشگاه‌ها  فرصت مناسبی برای آسیب شناسی حوزه تولید و صنایع است 

شیراز (پانا) - مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: پیام  نام گذاری سالانه مقام معظم رهبری در پانزده سال گذشته، در اولویت بودن برنامه‌ریزی اقتصادی  متکی به دانش و توان داخلی نسبت به سایر امور است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه‌ها  فرصت مناسبی برای آسیب شناسی حوزه تولید و صنایع است 

علی فرهادی افزود: تلاش در راستای تحقق این راهبرد ملی که در قالب شعار سال بیان شده است، تکلیف و وظیفه همگانی است که لازمه آن همدلی، هم‌افزایی و به کارگیری همه ظرفیت‌ها است.


او با بیان اینکه مسیر و ریل رشد و توسعه‌ اقتصادی کشور طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مشخص شده است، ادامه داد: شرکت‌های شهرک صنعتی و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی به واسطه وظایفی که بر عهده دارند، نقش مهم و تاثیرگذاری در تحقق شعار سال و مباحث اقتصادی دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد: از وظایف ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی است که صنعتگر تحت پوشش خود را حمایت کند و شرکت نمایشگاه‌ها هم باید زمینه را برای حضور و معرفی توانمندی و تولیدات شرکت‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی اقتصادی و صنعتی فراهم کند.

فرهادی گفت: امسال نمایشگاه صنایع کوچک با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی با قوت و قدرت و بهتر از سنوات گذشته برگزار می شود که با توجه به ارتباط شرکت شهرک‌های صنعتی با صنایع کوچک و اقدامات حمایتی آن، نقش محوری در برگزاری این عنوان نمایشگاهی دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: در خرداد ماه امسال یک نمایشگاه تخصصی ملی در حوزه دانش بنیان نیز برگزار می‌شود؛ انتظار می‌رود شرکت شهرک‌های صنعتی بر اساس ماهیت و نقش سازمانی خود در کنار پارک علم و فناوری، در این رابطه نیز با نقش‌آفرینی لازم و حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان برتر کشور، بستر مناسب را برای حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه فراهم کند.
او افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی است که متولیان امر از نزدیک در کنار مشاهده ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، با چالش‌ها، مشکلات و نقاط ضعف و آسیب حوزه‌های مختلف تولید و صنعت آشنا و برای رفع موانع برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
در این جلسه هاشمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز ضمن استقبال از پیشنهادات و دیدگاه‌های مطرح شده، آمادگی خود را به منظور هرگونه همکاری بر اساس تنظیم تفاهم‌نامه فی‌مابین اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار