اولین نشست مجلس دانش‌آموزی منطقه 17 با محوریت گام دوم انقلاب

تهران( پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، در نشست اعضای مجلس دانش‌آموزی منطقه17، مجلس دانش‌آموزی را تحولی در قالب مسولیت پذیری اجتماعی اعضا دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست مجلس دانش‌آموزی منطقه 17 با محوریت گام دوم انقلاب

اولین نشست اعضای مجلس دانش آموزی منطقه١٧، با حضور مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش، سهراب مولایی؛ معاون آموزش متوسطه، طاهره پور محمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، ربابه حسینی صفا؛ مدیر آموزش و پرورش و اعضای مجلس دانش آموزی منطقه با محوریت گام دوم انقلاب برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، منطقه ضمن خیر مقدم و تبریک ایام گفت: مجلس دانش‌آموزی، تحولی در قالب مسئولیت‌پذیری اجتماعی است و نمایندگان و هیئت رئیسه دومین دوره این مجلس، باید ادامه‌ دهنده راه دوره اول باشند. مهم‌ترین بخش راهبری مجلس دانش‌آموزی، اعضای هیئت رئیسه هستند که باید با عزم و پشتکار خود در مسیر پیشبرد امور دانش‌آموزی تلاش کنند.

وی مجلس دانش‌آموزی را یکی از مهم‌ترین بسترها برای تحقق اهداف در بیانیه گام دوم انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم از ظرفیت مجلس دانش‌آموزی به‌عنوان بازوهایی توانمند برای برنامه‌های آموزشی و پرورشی استفاده کنیم. دانش آموزان با ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون و همکاری، مسئولیت‌پذیری و زمینه‌سازی برای مشارکت فکری و عملی در عرصه‌های مختلف آموزش‌ وپرورش راه‌های رسیدن به خودباوری را درخود هموار می‌سازند.

نیکبخت همچنین بهترین راهکارهای آموزشی و پرورشی در نظام تعلیم و تربیت زاییده تفکرات و نشست‌های مجلس دانش‌آموزی دانست و بیان کرد: نسل آینده به‌عنوان پیشگامان تمدن نوین اسلامی با شرکت در مجلس دانش‌آموزی یک موقعیت تربیتی را به تمرینی برای مدیریت دموکراسی، در راستای حکومت مردم‌سالاری دینی تبدیل می‌کنند تا به اهداف اصلی این مجلس که آشناسازی دانش آموزان با مقوله‌های فرهنگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی و تقویت هویت اسلامی و ایرانی و تحکیم و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی است دست یابند.

گفتنی است، در حاشیه این انتخابات هریک از اعضا ضمن معرفی خود، اهداف و برنامه‌های خود را نیز بیان کردند. و پاسخ سوالات و مطالب مطرح شده را از مدیر و معاونین منطقه دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار