معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

ثبت سفارش کتب درسی از امروز آغاز می‌شود

گرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از امروز ۲۸ فروردین و ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از پنجم تیر آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سفارش کتب درسی از امروز آغاز می‌شود

فردین یاوری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به‌ منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی irtextbook.irیاirtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده صورت خواهد گرفت.

یاوری، در خصوص این‌که ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت گفت: برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از پنجم تیر تا ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در این راستا مخاطبان می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند. در شیوه فردی، والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند. در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به ‌صورت پایه رشته‌ای (گروهی) نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌کنند.

گفتنی است؛ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی به شرح تصویر ذیل است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار