رییس شبکه بهداشت و درمان ملارد تأکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی آموزش‌های سلامت‌محور برای جوانان

ملارد(پانا) - رییس شبکه بهداشت و درمان ملارد بر اهمیت برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه‌های با محور فرآیندهای سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس ویژه رابطین مدارس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با هدف ارتقاء خدمات سلامت تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برنامه‌ریزی آموزش‌های سلامت‌محور برای جوانان

به گزارش روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان ملارد، جمشید واشانی، در تشریح این خبر گفت: این کارگاه با توجه به اهمیت ارتقای خدمات سلامت در گروه سنی نوجوانان(۵-۱۸سال) و گروه سنی جوانان(۱۸-۲۹سال) به منظور ارتقای خدمات سلامت محور در این حوزه‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه در مورد برنامه‌های تخصصی ویژه نوجوانان شامل، غربالگری معاینات، واکسیناسیون توام، پدیکلوزیس، آموزش سلامت‌محور نوجوانان، فعالیت‌های فیزیکی، بهداشت محیط مدارس، بلوغ، سوانح و حوادث و مکمل‌یاری آهن و ویتامین د۳ و برنامه‌های تخصصی ویژه جوانان شامل، غربالگری معاینات، آموزش سلامت‌محور جوانان، ترویج ازدواج سالم و پایدار در جوانان، کاهش و پیشگیری از مرگ جوانان بر اثر سوانح و حوادث ترافیکی، پیش‌گیری از رفتارهای پرخطر و مکمل‌یاری ویتامین د۳ آموزش داده شد.

واشانی افزود: همچنین در خصوص گزارش عملکرد مراکز بهداشتی، درمانی شهری و پایگاه‌های بهداشتی شرکت‌کننده در جلسه به تفکیک تجزیه و تحلیل، آنالیز و بحث شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان بیان کرد: در این کارگاه در مورد شاخص‌های تخصصی نوجوانان شامل غربالگری معاینات، واکسیناسیون توام، پدیکلوزیس و آموزش‌های سلامت‌محور نوجوانان به تفکیک هر مرکز استخراج شد و ضمن بررسی میزان دستیابی به هدف، آموزش‌های لازم داده شده و در حوزه جوانان نیز شاخص‌های غربالگری معاینات جوانان و آموزش‌های سلامت محور جوانان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار