مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

قدردان اعتماد مردم به آموزش و پرورش هستیم

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با وجود اینکه بیماری کرونا همچنان وجود دارد اما خانواده‌ها به آموزش و پرورش اعتماد کرده و فرزندانشان را به مدارس فرستادند و در یک رفراندوم ملی به آموزش و پرورش آری گفتند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردان اعتماد مردم به آموزش و پرورش هستیم

علی موحدی در وبینار "دستورالعمل‌های بهداشتی، ضامن تداوم آموزش‌های حضوری" اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت در 2سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی، با فراز و فرودهایی روبرو بوده است که به تعطیلی کامل آموزش حضوری و آموزش در شبکه شاد و یا آموزش‌های ترکیبی منجر شد.

وی افزود: گستت علمی، تربیتی و فرهنگی، افزایش آسیب های اجتماعی و آسیب های نوظهور، افت تحصیلی، افزایش بازماندگان از تحصیل، افزایش فشارهای روحی و روانی وارد شده به دانش‌آموزان، افزایش وزن و مشکلات بینانی به دلیل استفاده از نلفن همراه و کیفیت پایین آموزش از مهمترین عوارض و خسارت‌های دوران کرونا بوده است.

موحدی عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده بیش از 77 درصد اولیا سراسر کشور، خواهان آموزش حضوری بوده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان تعلیم و تربیت در سطح بین المللی و ملی، با وجود پیشرفت‌های حوزه فناوری، هیچ تکنولوژی نمی‌تواند جای کلاس و معلم را بگیرد.

موحدی خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش و موفقیت دولت سیزدهم در واکسیناسیون گسترده عمومی و همچنین واکسیناسیون بیش از 98 درصدی فرهنگیان در سراسر کشور، ستاد ملی کرونا تصمیم به بازگشت مدارس و دانش‌آموزان به آموزش حضوری گرفت.

وی یادآور شد: با وجود اینکه مدارس تا روز 12 فروردین، میزبان مهمانان نوروزی بودند، اما مدیران و کادر اجرایی و خدماتی با یک کار جهادی، مدارس را برای آموزش حضوری فراهم کردند.

موحدی گفت: نگرانی برخی از اولیا برای سلامتی فرزندانشان در مدرسه را درک کرده و برای کاهش نگرانی آنها تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با دارا بودن دو سرمایه اعتماد عمومی و نیروی انسانی، سرمایه‌دارترین دستگاه اجرایی است، عنوان کرد: با وجود اینکه بیماری کرونا همچنان وجود دارد، اما خانواده‌ها به آموزش و پرورش اعتماد کرده و فرزندانشان را به مدارس فرستادند و در ما قدردان این اعتماد ملی هستیم.

موحدی در پایان گفت: تیم‌های نظارتی ستادی با هدف تقدیر از فعالیت مدیران و کارکنان مدارس و پایش دستورالعمل‌های بهداشتی از روز 14 فروردبن در مدارس استان حضور یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار