معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

همه کارکنان مدارس باید به نقش تربیتی خود عمل کنند

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت بر اساس سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش، همه کارکنان اجرایی، آموزشی و خدماتی مدارس، نقش و وظیفه تربیتی بر عهده دارند که باید این مهم عملیاتی شود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
همه کارکنان مدارس باید به نقش تربیتی خود عمل کنند

محمود حقدوست در نشست با کارکنان مجموعه معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر که با عنوان "میز پرورشی" برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات میز پرورشی، فعالیت‌های شهرستان‌ها و مناطق، آسیب‌شناسی شده تا زمینه اجرای بهتر برنامه‌ها فراهم شود.

وی افزود: در برخی از شهرستان‌ها و مناطق توجه ببشتری به مسائل آموزشی می‌شود که باید با تغییر این نگاه، بین فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، هماهنگی، تعامل و تعادل برقرار باشد.

حقدوست خاطرنشان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین، کار تربیتی فقط وظیفه نیروهای پرورشی نیست بلکه همه عوامل اجرایی، آموزشی و پرورشی، مسئول کارهای تربیتی در مدرسه هستند.

وی ادامه داد: مدیران مدارس باید بر اساس رویکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و با نگاه تربیتی منصوب شوند.

حقدوست تصریح کرد: برای افزایش انگیزه دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی، پس از اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات، جوایز دانش‌آموزان برتر به آنها اهدا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر در خرداد اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بوشهر وظیفه و مسئولیت سنگینی در برگزاری این کنگره بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار