تولید بیش از ۶۰ درصد سنگ مرمریت استان در بخش فلارد 

فلارد(پانا) - از ۱۵ معدن موجود در بخش فلارد ۷ معدن سنگ مرمریت و ۴ معدن سنگ لاشه فعال هستند و بیش از ۶۰ درصد سنگ مرمریت استان را تولید می کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تولید بیش از ۶۰ درصد سنگ مرمریت استان در بخش فلارد 

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری در سفر به بخش فلارد با اعلام این خبر گفت: از ۱۵۶ معدن موجود در سطح استان ، ۱۳۲ معدن فعال هستند.

وی افزود: از ۱۵ معدن موجود در بخش فلارد ۷ معدن سنگ مرمریت و ۴ معدن سنگ لاشه فعال هستند که بیش از ۶۰ درصد سنگ مرمریت استان در معادن بخش فلارد تولید می شود.

سجاد رستمی خاطر نشان کرد: در حوزه ایجاد امکانات رفاهی برای مناطق مجاور معادن ، مبلغ ۱۳ میلیارد ریال به شهرستان لردگان اختصاص پیدا کرد که در قالب این قرارداد دو زمین چمن مصنوعی در این شهرستان احداث خواهد شد که یکی از این چمن های مصنوعی برای روستای سندگان بدلیل قرار گرفتن در مجاورت معادن ،در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: درج قیمت تولید روی کالاها و جریان شفافیت توزیع کالا از برنامه های راهبردی وزارت صمت است.

رستمی تصریح کرد: کاهش قیمت و رسیدن کالاها با قیمت مناسب بدست مصرف کننده ،حذف واسطه ها و جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا از مزایای برنامه های راهبردی وزارت صمت است.

خبرنگار دانش آموز؛مسعود ویسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار