تشریح برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی قم در سال 1401

قم (پانا) - جلسه مدیران سازمان دانش‌آموزی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم با محوریت تشریح برنامه‌های سازمان در سال 1401، در محل آموزش و پرورش ناحیه چهار قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی قم در سال 1401

جلسه مدیران سازمان دانش آموزی نواحی چهارگانه آموزش و پرورش قم، شهرستان های کهک و جعفرآباد و منطقه خلجستان در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه چهار قم برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، رسول ملایی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با گرامیداشت ایام ماه ضیافت الهی، گزارشی از برنامه های کلان سازمان در سطح استان در خصوص فعالیت مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان، کارگاه آموزشی ویژه مربیان و یاورمربیان و ... بیان و از اقدامات و همکاری های صورت گرفته در این زمینه تقدیر کرد.
صدور ابلاغ و احکام اعضا و هیات رئیسه مجالس و مجامع، تشکیل کمیته های پنجگانه و برگزاری جلسات مربوطه، برگزاری پیش اردوی ملی سازمان دانش آموزی در تابستان، جزییات مربوط به مناظره های دانش آموزی، جذب نیروی مامور، اجرای آئین سپاس معلم و همکاری رسانه ای در تمامی زمینه ها با خبرگزاری پانای استان، از جمله مواردی بود که در جلسه فوق مورد رایزنی، بررسی و تاکید قرار گرفت.
در جلسه فوق، «سیدمحمدرضا جوادی حسینی» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه چهار و سید مسعود حسینی کارشناس مسئول اردوهای این ناحیه نیز حضور داشتند.
خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار