مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۴:

مشارکت دانش‌آموزان در برنامه مناظره، توانایی تحلیل و نقد را در آن‌ها افزایش می‌دهد

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۴ مشارکت دانش‌‌آموزان در مسائل روز و  برنامه مناظره دانش‌‌‌آموزی را عامل افزایش توانایی تحلیل و نقد در دانش‌آموزان و عنصری برای مشارکت بیشتر آنها در جامعه برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دانش‌آموزان در برنامه مناظره، توانایی تحلیل و نقد را در آن‌ها افزایش می‌دهد

علی ولی‌زاده؛ مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۴ گفت: «مناظره، مکالمه و گفت‌وگویی است دوطرفه که هر طرف با استدلال و ارائه‌ براهین سعی می‌کنند برتری و فضیلت خویش را بر دیگری به اثبات رساند. در فرهنگ دینی ما هم بسیار از این موارد است. مثل مباحثاتی که امام صادق علیه السلام و امام رضا علیه السلام انجام می‌دادند و طرف مقابل می‌پذیرفتند.»

وی در ادامه از شرکت دانش‌آموزان منطقه ۱۴ در مناظره دانش‌آموزی شهر تهران گفت: «در این مناظره، دانش‌آموزان منطقه ۱۴، به عنوان گروه موافق در رابطه با آثار مثبت نقش توسعه آموزش مجازی در ارتقای‌ فعالیت‌های آموزشی و پرورشی سخن گفتند.»

وی افزود: «نفرات مناظره منطقه‌ای دختران و پسران، بر اساس امتیازات فردی و با استناد امتیازات منطقه‌ای، به ترتیب دختران: هستی فتحی، زهرا قهرمانیه، ریحانه اله وردی و پسران: طاها داودی و امیرحسین نوروزیان در این مناظره شرکت داشتند.»

ولی‌زاده خاطرنشان کرد: «طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تحلیل و انتقاد موضوعات مختلف برای دانش‌آموزان، توانایی حل مسئله و شرکت آن‌ها در اجتماع را به نحو مثبتی ارتقاء می‌دهد.»

*دانش‌آموز خبرنگار؛ زهرا قهرمانیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار