برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان‌های استان تهران در ماه بهار قرآن

تهران (پانا) - همزمان با ماه بهار قرآن، مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان‌های استان تهران در ماه بهار قرآن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در این رابطه اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ویژه و عمومی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، مداحی، اذان، احکام، انشای نماز و روش تدریس احکام در دو مرحله برگزارخواهدشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، افزود: در مرحله اول این مسابقات، دانش‌آموزان و فرهنگیان منتخب مناطق با توجه به دستورالعمل، فایل آثار خود را برای دبیرخانه استانی از طریق شبکه مجازی شاد ارسال می‌کنند و بعد از طی فرآیند داوری، منتخبین در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند و در نهایت برگزیدگان به عنوان نمایندگان استان در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

وی، مسابقات را فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی دانش‌آموزان و فرهنگیان در عرصه فعالیت‌های قرآنی دانست و عنوان کرد: از اهداف این مسابقات شناسایی دانش‌آموزان مستعد و برنامه‌ریزی جهت تقویت بینش‌های اعتقادی و دینی آنان است.

شایان ذکر است، مرحله آموزشگاهی و منطقه‌ای چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در آذر و دی ماه سال گذشته برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار