برنامه اردوی اروپایی تیم ملی والیبال نوجوانان اعلام شد

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران بامداد روز دوشنبه 22 فروردین تهران را به مقصد ایتالیا ترک می‌کند تا علاوه بر شرکت در جام کورناکیا، اردوی برون مرزی و بازی‌های تدارکاتی در دو کشور ایتالیا و ترکیه برگزار کند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه اردوی اروپایی تیم ملی والیبال نوجوانان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران ساعت سه بامداد روز دوشنبه 22 فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، تهران را با 16 بازیکن به مقصد رم ترک می‌کند.

ملی‌پوشان نوجوانان ابتدا راهی استانبول خواهند شد و بعد از سه ساعت توقف در فرودگاه این شهر، راهی رم پایتخت ایتالیا می‌شوند. تیم ملی والیبال نوجوانان پسر از فرودگاه رم با اتوبوس راهی شهر کامپاباسو در جنوب کشور ایتالیا خواهد شد که سه ساعت فاصله دارد.

اردوی مشترک با تیم ملی والیبال نوجوانان ایتالیا و برگزاری سه دیدار تدارکاتی و دوستانه با این تیم در شهر کامپاباسو نخستین برنامه شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در ایتالیا است که از 23 تا 25 فروردین برگزار خواهد شد.

روز جمعه 26 فروردین شاگردان وکیلی راهی شهر پوردنونه ایتالیا خواهند شد تا در جام کروناکیا شرکت کند.

** نخستین تورنمنت رسمی تیم نوجوانان ایران

جام کورناکیا با سابقه 40 ساله در برگزاری مسابقات رده‌سنی جهان، هر ساله میزبان بازیکنان زیر 17 و 19 سال والیبال دنیا است و بسیاری از مشهورترین بازیکنان فعلی این رشته ورزشی، سابقه حضور در این جام را دارند.

تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر و نوجوانان پسر ایران که سال 2022 رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو دارند، با هدف اردوی برون مرزی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی در رقابت‌های سال 2022 جام کورناکیا ایتالیا شرکت می‌کنند.

این مسابقات از روز شنبه 27 فروردین‌ماه آغاز می‌شود و به مدت سه روز در شهر پوردنونه ایتالیا پیگیری خواهد شد.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر ایران نیز در مرحله گروهی رقابت‌های نوجوانان پسر زیر 19 سال جام کورناکیا که با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد، در گروه چهارم مسابقات را آغاز خواهند کرد.

تیم‌های پریل پی و ترنتینو از کشور ایتالیا حریفان مرحله گروهی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر هستند.

مرحله گروهی و نخست پلی‌آف جام کروناکیا ایتالیا روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 فروردین پیگیری می‌شود و روز دوشنبه 29 فروردین نیز مراحل نیمه‌نهایی و نهایی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

** اردوی برون مرزی در کشور ترکیه

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز چهارشنبه 31 فروردین از شهر پوردنونه ایتالیا راهی آنکارا در ترکیه می‌شود تا دومین اردوی برون مرزی خود را در این شهر برپا کند.

این تیم تا روز سه‌شنبه ششم اردیبهشت علاوه بر پیگیری تمرینات خود، پنج دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم نوجوانان باشگاه زراعت بانک ترکیه برگزار خواهد کرد و سپس راهی تهران می‌شود تا پس از چند روز استراحت تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا مجددا آغاز کند.

چهاردهیمن دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا از 24 تا 31 مرداد به میزبانی ایران در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

13 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران با تیم‌های استرالیا و قطر در گروه یک همگروه هستند.

تیم ایران در نخستین روز مرحله مقدماتی استراحت دارد و سپس در روزهای دوم و سوم مرحله گروهی به مصاف استرالیا و قطر خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار