حمایت جدی دستگاه قضایی از حوزه محیط زیست

اردبیل (پانا) - رئیس کل دادگستری اردبیل اعلام کرد دستگاه قضایی استان با تمام قوا و جدیت لازم از حوزه محیط زیست حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت جدی دستگاه قضایی از حوزه محیط زیست

به گزارش اداره کل دادگستری اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اهمیت و حساسیت محیط زیست در سلامت افراد جامعه گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل از اقدامات قانونی در حوزه محیط زیست در صیانت و حفاظت محیط زیست از محیط زیست با تمام قوا و جدیت لازم حمایت می‌کند و با هرگونه اقدامی که منجر به تخلف و جرم در این حوزه شود به شدت و طبق قانون برخورد لازم را انجام می‌دهد.

وی در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست اردبیل، بر حمایت دستگاه قضایی استان با تمام قوا و جدیت لازم از حوزه محیط زیست تاکید کرد.

حسن قاسم پور، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان هم با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه محیط زیست انسانی و حوزه محیط زیست طبیعی استان از تداوم حمایت قضایی و مساعدت دستگاه قضا در برخورد با جرایم زیست محیطی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پرسنل محیط زیست ضابطین خاص قضایی هستند، گفت: محیط بانان ضابطین خاص دادگستری محسوب می‌شوند و در بخش‌های مختلف در زمینه حفاظت و بهسازی محیط زیست، قوانین شکار و صید، آلودگی‌های زیست محیطی و تخریب زیستگاه‌ها بر اساس قوانین و مقررات در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست انجام وظیفه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار