منوچهر هوشیار:

رونق ورزش‌های روستایی و عشایری به توسعه نشاط و شادی جامعه روستایی می‌افزاید

بوشهر (پانا) - رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت استفاده از ظرفیت‌های روستاها با محوریت ورزش همگانی، روستایی و عشایری نقطه قوتی برای امنیت و سلامت جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رونق ورزش‌های روستایی و عشایری به توسعه نشاط و شادی جامعه روستایی می‌افزاید

منوچهر هوشیار در جلسه هماهنگی مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم در شهرستان بوشهر اظهار کرد: رونق ورزش های روستایی و عشایری به توسعه نشاط و شادی در جامعه روستایی و عشایری می تواند کمک کند.

هوشیار گفت: استفاده از ظرفیت‌های روستاها با محوریت ورزش همگانی نقطه قوتی برای امنیت و سلامت کشور است. بطوریکه نیروی کار و تولید در روستاها نیاز مبرم به ورزش، تحرک و نشاط دارند. این مساله می‌تواند به انسجام خانواده ها و انگیزه مضاعف و همچنین به تقویت هویت فرهنگی روستاها کمک بزرگی کند.

هوشیار خاطرنشان کرد: کشف و هدایت استعدادهای ورزشی روستائیان نیز از محل برگزاری رویدادها و جشنواره های ورزشی خاص آنها امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: ورزشکاران موفق، قهرمان و پهلوان زیادی داریم که برخاسته از زندگی روستایی بوده اند.

عبدالحسین صادقی سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر نیز گفت: اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری در شهرستان بوشهر با حضور تیم های مردان و زنان در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: در راستای افزایش نشاط و شناسایی استعدادهای روستاییان تیم های مینی فوتبال جام پرچم تشکیل می شود.

صادقی تاکید کرد: هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر با جلب مشارکت ورزشکاران، مدیران، دانش آموزان، مربیان و همراهی والدین می تواند در استعدادیابی و هدایت آنها در عرصه ورزش و ارتقاء سطح نشاط اجتماعی نقش بسزایی ایفا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار